Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

big6
digitální kompetence
informační gramotnost
vysoká škola

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Černý
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 10. 09. 2021
  • Datum vzniku: 09. 09. 2021
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 26.9.2021

Komentář

Já bych ty dva přístupy tolik neodděloval. Vrcholem obrovského množství veřejně dostupných (dez)informací jsou ty, které jsou vědecky podložené. V zásadě je třeba od počátku učit inf. gramotnost jako schopnost ověřovat - tedy vědecký přístup. Na druhou stranu je zde pořád snaha z vědeckých publikací dělat něco, co stojí nad zbytkem světa, což není dobré. V mnoha případech zjistíte, že veřejně nedostupná (neplatí pro vysokoškoláky a knihovníky) \"vědecká\" zpráva je jen snůška nabubřelých frází úmyslně používající nesrozumitelné \"vědecké\" formulace. Společenství \"vědců\" vzájemně se \"kriticky\" povzbuzujících v rámci recenzních řízení se tak od zbytku světa záměrně odděluje. Michale, vy zjevně stojíte někde mezi. Jsem zvědav, kam půjdete? Čtu od vás vše, nač narazím. Dík!
Jan Maršák 27.9.2021

Komentář

Není mně úplně jasné, kdo dělá z vědeckých publikací něco, co stojí nad zbytkem světa? A kdo jsou oni \"vědci\", kteří se vzájemně \"kriticky\" povzbuzují v rámci recenzních řízení a záměrně se oddělují od zbytku světa? A kdo je vlastně onen \"zbytek světa\"?