Robot je náš kamarád II – varianta pro 3. – 5. ročník ZŠ
Autor
Kafka, Mgr. Martínek, Mgr. Musil
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
16
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Výukový program je koncipován jako zážitkové vzdělávání pro rozvíjení schopnosti práce s digitálními technologiemi, komunikaci v mateřském jazyce, práci v týmu. Program je tematicky rozdělen do třech bloků: 1. Seznámení se s technikou a moderními technologiemi, zjištění jejich možností. 2. Řešení zadaných úkolů s představením dostupné technologie. 3. Práce na vlastních úkolech s využitím dostupné technologie. Cílem výukového programu je seznámení s možnostmi práce s digitálními technologiemi s využitím robotických stavebnic, řešení úkolů s jejich pomocí, využitím kreativního a inovativního myšlení účastníků. Účastníci získají povědomí o možnostech a využití těchto technologií v budoucí praxi. Celková časová dotace výukového programu je 16 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 45 minut). Výukový program je postaven tak, že lze rozdělit maximálně do osmi dvouhodinových bloků, nebo jednotlivé bloky spojit, a vytvořit tak program s menším počtem bloků v delším čase. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Výukový program je koncipován jako zážitkové vzdělávání pro rozvíjení schopnosti práce s digitálními technologiemi, komunikaci v mateřském jazyce, práci v týmu. Program je tematicky rozdělen do třech bloků: 1. Seznámení se s technikou a moderními technologiemi, zjištění jejich možností. 2. Řešení zadaných úkolů s představením dostupné technologie. 3. Práce na vlastních úkolech s využitím dostupné technologie. Cílem výukového programu je seznámení s možnostmi práce s digitálními technologiemi s využitím robotických stavebnic, řešení úkolů s jejich pomocí, využitím kreativního a inovativního myšlení účastníků. Účastníci získají povědomí o možnostech a využití těchto technologií v budoucí praxi. Celková časová dotace výukového programu je 16 vyučovacích hodin (1 vyučovací hodina = 45 minut). Výukový program je postaven tak, že lze rozdělit maximálně do osmi dvouhodinových bloků, nebo jednotlivé bloky spojit, a vytvořit tak program s menším počtem bloků v delším čase. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
digitální technologie
klíčové kompetence
metodika
pracovní sešit
programování
robotika
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Kafka, Mgr. Martínek, Mgr. Musil
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.