Nebojme se robotů! II - varianta pro SŠ maturitní obor
Autor
Mgr. Morávková, Mgr. Šimůnková, Bc. Bártová
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
42
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Cílem tohoto programu je zvýšit zájem žáků o školní vzdělávání. Celý tento program byl vytvořen ve spolupráci lidí neformálního vzdělávání a formálního vzdělávání a čerpal ze zkušeností těchto obou institucí tak, aby se co nejvíce naplnil potřeby současných studentů. Program rozvíjí talent žáků v oblasti vědy a techniky. Ze stavebnic Fischer technik si účastníci vyzkouší postavit nejrůznější věci – od autíček, jeřábů, malých robotů až třeba po výrobní linku. Vlastního robota vybaví účastníci různými čidly, které sami naprogramují. Projekt je zaměřen i na kyberbezpečnost. Naučí se ovládat ozobota, seznámí se se základy jeho programování. Vyzkouší si základy elektrotechniky a 3D tisku. Hodinová dotace je 16 hodin. Program je rozdělen do jednotlivých výukových bloků, které lze realizovat podle jednotlivých aktivit samostatně nebo vcelku (například 2 dny) – podle potřeby. Jako nejvhodnější se jeví organizace všech bloků ve dvou dnech. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Cílem tohoto programu je zvýšit zájem žáků o školní vzdělávání. Celý tento program byl vytvořen ve spolupráci lidí neformálního vzdělávání a formálního vzdělávání a čerpal ze zkušeností těchto obou institucí tak, aby se co nejvíce naplnil potřeby současných studentů. Program rozvíjí talent žáků v oblasti vědy a techniky. Ze stavebnic Fischer technik si účastníci vyzkouší postavit nejrůznější věci – od autíček, jeřábů, malých robotů až třeba po výrobní linku. Vlastního robota vybaví účastníci různými čidly, které sami naprogramují. Projekt je zaměřen i na kyberbezpečnost. Naučí se ovládat ozobota, seznámí se se základy jeho programování. Vyzkouší si základy elektrotechniky a 3D tisku. Hodinová dotace je 16 hodin. Program je rozdělen do jednotlivých výukových bloků, které lze realizovat podle jednotlivých aktivit samostatně nebo vcelku (například 2 dny) – podle potřeby. Jako nejvhodnější se jeví organizace všech bloků ve dvou dnech. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
klíčové kompetence
kyberbezpečnost
metodika
pracovní sešit
robotika
stavebnice
technika
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Morávková, Mgr. Šimůnková, Bc. Bártová
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.