Digivěci jako nástroj - varianta pro 3. - 5. ročník ZŠ
Autor
                                                MgA. Krupa, Chladová, Mgr. Vondráková
                                            Poskytovatel
                                                        
                                            Datum vložení
                                                21. 5. 2021
                                            
                                                 48 
                                                 0
                                                 0
                                            
                                        
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
Anotace
Cílem výukového programu je ukázat žákům digitální zařízení a technologie jako nástroj, který mohou využít běžně nejen ve školní výuce, ale i ve volném čase. Program se zaměří na využití digitálních zařízení a technologií při výtvarných činnostech, při výuce zeměpisu, dějepisu a přírodopisu a při nejrůznějších volnočasových aktivitách (geolokační hry, poznávání přírodnin, práce s mapovými aplikacemi, GPS trackery). Žáci si vyzkouší práci nejen na zařízeních, které jim poskytuje škola a DDM (konvertibilní zařízení 2v1), ale bude jim umožněno pracovat i na vlastních zařízení (notebooky, tablety, smartphony). Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin, jež jsou rozdělené do 4 projektových bloků. Jednotlivé bloky jsou v délce 5, 4 a 3 hodiny. Vyučovací hodina trvá 45 minut. Jednotlivé bloky jsou rozděleny vždy do 2-3 témat a jejich délka trvání odpovídá potřebám jednotlivých aktivit, koresponduje s potřebným časem pro danou aktivity, nikoliv vždy s délkou vyučovací hodiny. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
                                            Cílem výukového programu je ukázat žákům digitální zařízení a technologie jako nástroj, který mohou využít běžně nejen ve školní výuce, ale i ve volném čase. Program se zaměří na využití digitálních zařízení a technologií při výtvarných činnostech, při výuce zeměpisu, dějepisu a přírodopisu a při nejrůznějších volnočasových aktivitách (geolokační hry, poznávání přírodnin, práce s mapovými aplikacemi, GPS trackery). Žáci si vyzkouší práci nejen na zařízeních, které jim poskytuje škola a DDM (konvertibilní zařízení 2v1), ale bude jim umožněno pracovat i na vlastních zařízení (notebooky, tablety, smartphony). Program je naplánován na 16 vyučovacích hodin, jež jsou rozdělené do 4 projektových bloků. Jednotlivé bloky jsou v délce 5, 4 a 3 hodiny. Vyučovací hodina trvá 45 minut. Jednotlivé bloky jsou rozděleny vždy do 2-3 témat a jejich délka trvání odpovídá potřebám jednotlivých aktivit, koresponduje s potřebným časem pro danou aktivity, nikoliv vždy s délkou vyučovací hodiny. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
                                            
                                        
                                                    aplikace
                                                
                                                
                                                    digitální
                                                
                                                
                                                    klíčové kompetence
                                                
                                                
                                                    komunikace
                                                
                                                
                                                    metodika
                                                
                                                
                                                    obraz
                                                
                                                
                                                    pracovní sešit
                                                
                                                
                                                    technologie
                                                
                                                
                                                    vzdělávací program
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: MgA. Krupa, Chladová, Mgr. Vondráková
 - Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
 - Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
 - Datum vzniku:
 - Umístění materiálu: -
 
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
 - Ročník: 4. až 5. ročník ZŠ
 - Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
 - Typ materiálu: materiál ke stažení
 - Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
 - Jazyk: Čeština
 - Otevřený zdroj: Ne
 
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
          


Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.