Poznání regionálních tradic a kultur v tanci II – varianta pro 1. – 2. ročník ZŠ
Autor
Mgr. Škala, Herboltová, Ing. Šroubková
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
17
0
0
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Program je určen žákům 1. a 2. ročníku ZŠ Vzdělávací program Poznání regionálních tradic a kultur v tanci II je zaměřen na uchování si vztahu k vlastní identitě, kultuře, tradicím a jazyku a podpoře zájmu dětí o specifika vlastního regionu, včetně tradic a zvyků většinové společnosti i sociálních a etnických a kulturních menšin. V průběhu projektu se budou děti přiměřenou formou zaměřovat na poznávání regionální historie, tradic a lidové kultury. Vše propojíme s lidovou muzikou a tancem. Cílem výukového programu je žáky ze základní škol spolu s pedagogy za formální vzdělávání a pedagogy za neformální vzdělávání v hodinách školního vyučování získat pro seznámení s hudebními a tanečními, ale i jinými regionálními zvyky, které tvoří historii regionu. Dále se zaměříme se na kreativitu a jemnou motoriku dětí. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
Program je určen žákům 1. a 2. ročníku ZŠ Vzdělávací program Poznání regionálních tradic a kultur v tanci II je zaměřen na uchování si vztahu k vlastní identitě, kultuře, tradicím a jazyku a podpoře zájmu dětí o specifika vlastního regionu, včetně tradic a zvyků většinové společnosti i sociálních a etnických a kulturních menšin. V průběhu projektu se budou děti přiměřenou formou zaměřovat na poznávání regionální historie, tradic a lidové kultury. Vše propojíme s lidovou muzikou a tancem. Cílem výukového programu je žáky ze základní škol spolu s pedagogy za formální vzdělávání a pedagogy za neformální vzdělávání v hodinách školního vyučování získat pro seznámení s hudebními a tanečními, ale i jinými regionálními zvyky, které tvoří historii regionu. Dále se zaměříme se na kreativitu a jemnou motoriku dětí. Program byl vytvořen jako výstup z programu financovaného EU – Operační program Výzkum a vývoj vzdělávání – Výukové programy jako efektivní prostředek propojování formálního a neformálního (zájmového) vzdělávání.
historie
klíčové kompetence
metodika
pracovní sešit
prezentace
region
tanec
tradice
vzdělávací program
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Škala, Herboltová, Ing. Šroubková
- Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
- Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
- Datum vzniku:
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: materiál ke stažení
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.