ONLINE SETKÁNÍ: Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím týmem?
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
V rámci webináře se budeme zabývat otázkami: Proč je dobré ze třídy vytvořit fungující tým? A jak toho můžeme docílit? Obsah webináře je rozdělen na čtyři části: 1. Přípravná fáze: Aktivity zaměřené na poznávání žáků, rozvoj spolupráce, komunikace a tolerance, na rozvoj diskusních dovedností a rozvoj empatie a důvěry ap. 2. Zahajovací fáze: Zahájení školního je pak spojeno zejména s tvorbou třídních pravidel, celoročního plánu a kritérií hodnocení celoroční práce týmu. 3. Průběžná/realizační fáze: V průběhu školního roku se zájem soustředí podle potřeb na rozvoj klíčových kompetencí, práci se žákovskými portfolii, průběžné vyhodnocování dodržování třídních pravidel, krátkodobými plány a jejich vyhodnocování, ev. i na realizaci dlouhodobých projektů. 4. Evaluační fáze: Na konci školního roku by mělo dojít k vyhodnocení celoroční práce na základě předem nastavených kritérií a hledání optimálních cest pro příští období. Lektor: Mgr. Jiří Hruška Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=17945
V rámci webináře se budeme zabývat otázkami: Proč je dobré ze třídy vytvořit fungující tým? A jak toho můžeme docílit? Obsah webináře je rozdělen na čtyři části: 1. Přípravná fáze: Aktivity zaměřené na poznávání žáků, rozvoj spolupráce, komunikace a tolerance, na rozvoj diskusních dovedností a rozvoj empatie a důvěry ap. 2. Zahajovací fáze: Zahájení školního je pak spojeno zejména s tvorbou třídních pravidel, celoročního plánu a kritérií hodnocení celoroční práce týmu. 3. Průběžná/realizační fáze: V průběhu školního roku se zájem soustředí podle potřeb na rozvoj klíčových kompetencí, práci se žákovskými portfolii, průběžné vyhodnocování dodržování třídních pravidel, krátkodobými plány a jejich vyhodnocování, ev. i na realizaci dlouhodobých projektů. 4. Evaluační fáze: Na konci školního roku by mělo dojít k vyhodnocení celoroční práce na základě předem nastavených kritérií a hledání optimálních cest pro příští období. Lektor: Mgr. Jiří Hruška Podrobnosti k webináři včetně prezentace lektora: https://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=17945
komunikace
online setkání
rozvoj klíčových kompetencí
spolupráce
třídní pravidla
webinář
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Jiří Hájek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 28. 11. 2020
- Datum vzniku: 27. 11. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.