Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 11. 03. 2020
- Datum vzniku: 11. 03. 2020
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Naší domácí analogií Century je Techambition (zatím jen matematika po dobu zavření škol zdarma).
Komentář
Jsem zrovna v Utahu na velké Ed Tech konferenci a ředitel ISTE zde odkazoval na jejich včerejší článek 10 strategies for online learning during a coronavirus outbreak https://www.iste.org/explore/10-strategies-online-learning-during-coronavirus-outbreak
Možná by stál za překlad.
ON
Komentář
Dokument ISTE je samozřejmě velmi kvalitní. Obsahově se se zde přeloženými 15 zásadami dost kryje. Mně se líbí hlavně to, že nástroje mají až na konci. U nás je to zatím naopak!
Ondřeji, vypadá to na to, že se nevyhneš karanténě, že?
Komentář
Těžko říct. Každopádně bych získal alespoň čas na uspořádání všech těch velkých myšlenek, se kterými zde postupně přicházím do styku. Některé určitě nabídnu Spomocníku.
Komentář
Těšíme se! Pozdravuj mormony!
Komentář
Další náměty najdete v našem dnešním článku:
20 způsobů využití technologií pro online výuku nejen po uzavření škol
Komentář
RTOL – Rapid Transition to Online Learning
americké Academy of Active Learning Arts and Sciences
Komentář
Zjeřejňuji zajímavou nabídku dobrovolnické (nezištné) technické pomoci těm učitelům, kteří mají problémy s online výukou.
pá 13. 3. 2020 odesílatel <michal.zampach@gmail.com> napsal:
S cim mohu pomoci:
= technická pomoc, aby ucitel nemusel zapasit s technikou = je jedna drobna cast (aby vybaveni fugovalo, mikrofon, sluchatka) dobrá priprava = půlka úspechu
= zaškoleni učitelů s online tooly, kdyz ma ucitel jasnou predstavu, co chce delat, co je cilem jeho snažení
= pomoc mu najit online formu, která bude nejvic fungovat (online hlasovani, online kvizy, atp., skupinova prace)
= pokud ucitel nikdy nevedl online praci, mohu jako mentor pomoc s prekonanim zakladnich problemu, jak ridit online spolupraci. Jak pracovat s danou aplikaci. Jak se zorientovat velkém množstvi SW a doporučení, kdy každou věc můžete realizovat několika různými aplikacemi (ale některé kombinace SW jsou spíše kotraproduktivni, ale to učitel nemuže tušit)
= v neposledni rade mohu pomoci s pripravou prezenataci a materialu, to muze taktez ulehcit praci.
Komentář
@ondrej neumajer na prekladu https://www.iste.org/explore/10-strategies-online-learning-during-coronavirus-outbreak se pracuje, bude zitra k dispozici. Ten clanek bude pro ostatni uzitecny.
Komentář
Virtuální American Academy s podporou cesko.digital česky:
https://virtualniskola.americanacademy.com/
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.