0 ohodnoť!

Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
11.3.2020
0 0 13
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální pedagogika
GOA
ISS
koronavirus
online pedagogika
online výuka
online vzdělávání
personalizace
vzdělávací technologie
zásady

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 11. 03. 2020
  • Datum vzniku: 11. 03. 2020
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 11.3.2020

Komentář

Naší domácí analogií Century je Techambition (zatím jen matematika po dobu zavření škol zdarma).

Bořivoj Brdička 11.3.2020

Komentář

Další podrobnosti na webu Digikoalice zde:
Učíme se online

Bořivoj Brdička 11.3.2020

Komentář

Sdílený dokument Miry Fridrichové:
Studujeme z domova

Ondřej Neumajer 11.3.2020

Komentář

Jsem zrovna v Utahu na velké Ed Tech konferenci a ředitel ISTE zde odkazoval na jejich včerejší článek 10 strategies for online learning during a coronavirus outbreak https://www.iste.org/explore/10-strategies-online-learning-during-coronavirus-outbreak


Možná by stál za překlad.


ON

Bořivoj Brdička 11.3.2020

Komentář

Dokument ISTE je samozřejmě velmi kvalitní. Obsahově se se zde přeloženými 15 zásadami dost kryje. Mně se líbí hlavně to, že nástroje mají až na konci. U nás je to zatím naopak!


Ondřeji, vypadá to na to, že se nevyhneš karanténě, že?

Ondřej Neumajer 11.3.2020

Komentář

Těžko říct. Každopádně bych získal alespoň čas na uspořádání všech těch velkých myšlenek, se kterými zde postupně přicházím do styku. Některé určitě nabídnu Spomocníku.

Bořivoj Brdička 11.3.2020

Komentář

Těšíme se! Pozdravuj mormony!

Bořivoj Brdička 12.3.2020

Komentář

Další náměty najdete v našem dnešním článku:
20 způsobů využití technologií pro online výuku nejen po uzavření škol

Bořivoj Brdička 12.3.2020

Komentář

RTOL – Rapid Transition to Online Learning
americké Academy of Active Learning Arts and Sciences

Bořivoj Brdička 13.3.2020

Komentář

Specializovaný web MŠMT:
https://nadalku.msmt.cz/

Bořivoj Brdička 14.3.2020

Komentář

Zjeřejňuji zajímavou nabídku dobrovolnické (nezištné) technické pomoci těm učitelům, kteří mají problémy s online výukou.


pá 13. 3. 2020 odesílatel <michal.zampach@gmail.com> napsal:


S cim mohu pomoci:
= technická pomoc, aby ucitel nemusel zapasit s technikou = je jedna drobna cast (aby vybaveni fugovalo, mikrofon, sluchatka) dobrá priprava = půlka úspechu
= zaškoleni učitelů s online tooly, kdyz ma ucitel jasnou predstavu, co chce delat, co je cilem jeho snažení
= pomoc mu najit online formu, která bude nejvic fungovat (online hlasovani, online kvizy, atp., skupinova prace)
= pokud ucitel nikdy nevedl online praci, mohu jako mentor pomoc s prekonanim zakladnich problemu, jak ridit online spolupraci. Jak pracovat s danou aplikaci. Jak se zorientovat velkém množstvi SW a doporučení, kdy každou věc můžete realizovat několika různými aplikacemi (ale některé kombinace SW jsou spíše kotraproduktivni, ale to učitel nemuže tušit)
= v neposledni rade mohu pomoci s pripravou prezenataci a materialu, to muze taktez ulehcit praci.

Michal Žampach 14.3.2020

Komentář

@ondrej neumajer na prekladu https://www.iste.org/explore/10-strategies-online-learning-during-coronavirus-outbreak se pracuje, bude  zitra k dispozici. Ten clanek bude pro ostatni uzitecny.

Bořivoj Brdička 15.3.2020

Komentář

Virtuální American Academy s podporou cesko.digital česky:
https://virtualniskola.americanacademy.com/