Chatbot EMA
4 zdařilé

V pizzerii - numerace 0 - 1000

Autor
Mgr. Petra Cemerková Golová
Datum vložení
22. 3. 2018
61 1 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
matematická gramotnost1
slovní úloha1
matematická operace
sčítání
zaokrouhlování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Hana Havlínová 11.12.2019
  • Hodnocení zdroje:
Pracovní list využívá téma, které je pro žáky poutavé. Žáci mohou pracovat vlastním tempem, je zde připravena část, kterou využijí rychlejší počtáři. Materiál podporuje rozvíjení čtenářské gramotnosti (čtení s porozumění) a matematické gramotnosti (využití matematického aparátu při řešení reálných situací).
Komentář

Žáci mohou své navržené pizzy a jejich ceny porovnat s reálnými cenami v pizzerii, kterou znají, najdou na internetu nebo která se nachází v blízkosti školy.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Petra Cemerková Golová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 17. 12. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Hana Pilařová 17.12.2010

Komentář

Líbí se mi množství různých činností a úkolů. Dále doporučuji využít online hru pro zopakování násobilky http://www.multiplication.com/flashgames/pizzapizzazz.htm ... žáci spočítají příklad ve zvoleném oboru násobilky o položí pizzu na stoleček se správným výsledkem.
Petra Cemerková Golová 18.12.2010

Komentář

Děkuji Vám za tip. K PL se skvěle hodí. Už ji se synem zkoušíme :)