Malování s Bee Bot
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Děti libovolně vytvořily řadu šipek pro Bee Bot. Šipky přečetly a naprogramovaly podle nich včelku. K Bee Bot jsem připevnila izolepou fix. Po spuštění Bee Bot na čistý papír namalovala obrázek. Děti vymýšlely k obrázku různé asociace a obrázek domalovaly. Naučily se vizuálně rozpoznat jednotlivé šipky a pojmenovat je. Číst zleva doprava. Rozvíjely svoji fantazii a představivost.
Děti libovolně vytvořily řadu šipek pro Bee Bot. Šipky přečetly a naprogramovaly podle nich včelku. K Bee Bot jsem připevnila izolepou fix. Po spuštění Bee Bot na čistý papír namalovala obrázek. Děti vymýšlely k obrázku různé asociace a obrázek domalovaly. Naučily se vizuálně rozpoznat jednotlivé šipky a pojmenovat je. Číst zleva doprava. Rozvíjely svoji fantazii a představivost.
Bee Bot
čtení algoritmu
informatické myšlení
rozvíjení fantazie a představivosti
šipky
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Marek Drahovzal
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 24. 05. 2019
- Datum vzniku: 02. 01. 2019
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.