OECD: Žáci, počítače a učení
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 29. 09. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Komentářů k této zprávě se přece jen vynořuje více, některé k autorům i dost kritické. Zde 2 odkazy:
Peter Skillen (YMCA) uvádí pěkný přehled médií na studii reagujících podobně jako CNBC - Headline Madness: Myths & Misrepresentation!
Michael Trucano (World Bank) se pokouší o zpochybnění závěrů OECD. Na prvním místě připomíná, že nesmíme zapomínat, že technologie jsou jen nástrojem, ale učí vždy učitel - New landmark OECD PISA study on 'Students, Computers and Learning: Making the Connection'.
Komentář
Ještě přidám reakci Audrey Watters, která přináší další odkazy na zcela zcestné zprávy z médií a zjištění OECD fundovaně vykládá. Je s mými závěry zcela v souladu.
http://hackeducation.com/2015/09/17/oecd-ed-tech/
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.