Technologie podporující myšlení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
První díl seriálu o současném stavu vývoje technologií stimulace lidského mozku, které mají souvislost s učením. Článek je založen na zprávě experta agentury SharpBrains Alvaro Fernandeze v blogu World Economic Forum.
První díl seriálu o současném stavu vývoje technologií stimulace lidského mozku, které mají souvislost s učením. Článek je založen na zprávě experta agentury SharpBrains Alvaro Fernandeze v blogu World Economic Forum.
Alvaro Fernandez
kyborg
myšlení
Neuralink
paměť
SharpBrains
stimulace mozku
superinteligence
umělá inteligence
World Economic Forum
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 01. 06. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde

Jan Maršák
7.6.2017
Komentář
"Vědci poměrně nedávno zjistili, že se mozek po celý život vyvíjí nejen v oblasti software (poznání), ale též hardware." V souvislosti s mozkem bych nemluvil o software a hardware. I když, pravda, se často tento příměr mozku s počítačem užívá, jde o analogii velmi povrchní a zavádějící. Takové terminologii v souvislosti s mozkem bych se raději vyhnul.

Bořivoj Brdička
7.6.2017
Komentář
Neměl jsem v úmyslu použít analogii mezi mozkem a počítačem, jen naznačit rozdíl mezi hmotným a nehmotným obsahem. Pro pochopení je ta analogie ale docela přijatelná. Prosím čtenáře, aby vzali na vědomí, že se zde jedná o velké zjednodušení.

Bořivoj Brdička
2.11.2017
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.