Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

metodické komentáře
standardy ZV
úlohy
Výchova k občanství
základní vzdělávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Alena Hesová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 02. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jaroslav Vávra 17.2.2017

Komentář

Autoři používají původního Blooma, kognitivní doména (1956) a původního Krathwohla, afektivní doména (1962), ovšem zprostředkovaně přes české (podle mého názoru nepřesné) překlady. Naskýtá se otázka, proč byly původní práce Blooma a Krathwohla (i samotným Krathwohlem) revidovány (publikovány v roce 2001)? 


Pro učitele asi bude oříšek, co je vědomost a co je dovednost. Jen poznamenávám: jak do této konstrukce vkládat znalost, poznatek a schopnost (angl. ability, capability)? Tady se ukazuje v české pedagogice pojmová nezakotvenost.


Na druhou stranu musím ocenit snahu autorů dát kurikulu kvalitativní diferenciaci a přehlednost. Pro učitele to bude vyžadovat hledání prospěšnosti předložené metodiky v jejich učitelské praxi.

Jaroslav Vávra 17.2.2017

Komentář

Omylem vloženo, proto vymazáno. Omlouvám se za vnesený zmatek.

E Kocourek 18.2.2017

Komentář

\"Žák kriticky uvažuje ...\" a \"Aktivně projevuje své názory\" - mohl by výsledkem studentových úvah být názor, že Bělobrádek si tu recituje svoji lidoveckou mantru a vnucuje studentům nepodložená tvrzení?


\"Vlastenectví nesmí přejít v nacionalismus, kde se říká, že jeden národ je lepší než druhý\" - Přeloženo do lidské řeči, znamená to, že se o rozdílech mezi národy nesmí mluvit? A pročpak? Protože rozdíly mezi národy neexistují? Nebo protože některé politické směry (například ten Bělobrádkův) nalezly zálibu v cenzuře?


Existují vůbec národy? Tedy aspoň podle Bělobrádka ...

Jan Maršák 22.2.2017

Komentář

Ad E Kocourek:


1. Podle mne z tvrzení \"Vlastenectví nesmí přejít v nacionalismus......\" přece vůbec (logicky) nevyplývá, že o rozdílech mezi národy se nesmí mluvit nebo, že rozdíly mezi národy neexistují. To je jen Vaše interpretace.


2. Národy bezesporu existují, nejsou to ale organismy (živí jedinci). I když jsou z těchto organismů složeny.