Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Chemie
využito ve
výuce
Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Jakub Holec
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 16. 02. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Komentář
Tady je jako kvalitativní rozlišení použit \"přepracovaný\" původní Bloom (1956) Tollingerovou (1970). Proč není rovnou použita revidovaná Bloomova taxonomie (2001), když také zahrnuje znalostní dimenzi, se kterou se potýká právě Tollingerová? Kde je úroveň metakognice, kterou Tollingerová ještě neznala?
Jsem si však vědomý obrovské práce, kterou autoři odvedli a nyní je potřeba tyto konstrukce využívat v práci učitele, ale podle Revidované Bloomovy taxonomie (2001) kriticky posuzovat (judging).
Při čtení těchto manuálu mně napadá, jak to, že se tomu na pedagogických výzkumných pracovištích (základní výzkum) věnovala taková malá pozorornost? Napadá mě jedině, že bez (odborného) obsahu se toto asi dělat nedá
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.