Chatbot EMA
5 skvělé

Metodické komentáře a úlohy ke Standardům ZV – Chemie

Autor
Jakub Holec
Datum vložení
4. 12. 2018
26 0 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Chemie
metodické komentáře
standardy ZV
úlohy
základní vzdělávání

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Jakub Holec
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 02. 2017
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jaroslav Vávra 17.2.2017

Komentář

Tady je jako kvalitativní rozlišení použit \"přepracovaný\" původní Bloom (1956) Tollingerovou (1970). Proč není rovnou použita revidovaná Bloomova taxonomie (2001), když také zahrnuje znalostní dimenzi, se kterou se potýká právě Tollingerová? Kde je úroveň metakognice, kterou Tollingerová ještě neznala? 


Jsem si však vědomý obrovské práce, kterou autoři odvedli a nyní je potřeba tyto konstrukce využívat v práci učitele, ale podle Revidované Bloomovy taxonomie (2001) kriticky posuzovat (judging).


Při čtení těchto manuálu mně napadá, jak to, že se tomu na pedagogických výzkumných pracovištích (základní výzkum) věnovala taková malá pozorornost? Napadá mě jedině, že bez (odborného) obsahu se toto asi dělat nedá