Analýza dat v rukou koordinátora technologií
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 23. 01. 2017
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Já bych si ještě tipl na Edookit, který cílí na pedagogické aspekty, které školní informační systém může poskytovat. Obecně jsem ale k analýze vzdělávacích výsledků žáků zatím spíše skeptický. Nikoli proto, že bych takové analýze nevěřil, ale proto, že předpokladem musí být výukové aktivity žáků realizované na počítačích. V takovém stavu digi vybavení zatím zdaleka nejsme. V tomto školním roce 2016/2017 dokonce počet počítačů připojených k internetu ve školách mírně klesl.

Komentář
No právě, jde o to, aby žák na svém přístroji dělal hodnotitelné výukové aktivity. Tady nejde primárně o evidenci docházky a chování. Na počátku bývá převrácená třída, na konci celý systém aktivit naplňujících minimální standardy. Jakkoli jsme zatím daleko, budou nám brzy takové systémy vnucovány. Musíme vědět, co od nich čekat a jak s nimi pracovat.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.