5 skvělé

Technologická transformace školství v USA pokračuje

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4.12.2018
0 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Arne Duncan
individualizace
ověřování výukových výsledků
plošné testování
standardy
transformace
USA

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 29. 11. 2010
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jiří Šperl 30.11.2010

Komentář

Vyčerpávající a výstižné. Nejvíc mě zaujala zpráva v předposledním odstavci. Kolik je v našem školství učitelů s různými tiluly, kteří nejen, že nevyužívají k výuce žádné nebo jen minimum ICT prostředků, ale dokonce nenaučí vůbec nic? Pokud se tedy za výuku nepovažuje předčítání z učebnic a pouštění videa. Já jich u nás na škole tuším docela dost,
O to víc mě pobavilo prohlášení vlády, že všem nastupujícím učitelům v roce 2011 zvedne nástupní plat o 5000,- Kč. A za co vlastně? Za titul Mgr.? No možná, že opravdu dokážou víc, než jejich služebně starší kolegové. Těším se na to.
Mgr. Martin Rusek 1.12.2010

Komentář

Mám z toho jenom ten pocit, nebo Ameručani přes samé technologie zapomněil na to, že učitel potřebuje i jinou podporu a že se jeho kvalita nedá odvíjet pouze od oblasti T, ale i od P a C?
Bořivoj Brdička 1.12.2010

Komentář

Pro jistotu, kdyby náhodou někdo nevěděl, na co kolega Rusek naráží, připojuji odkaz na článek Integrace technologií podle modelu TPCK - http://www.spomocnik.cz/i...ument=2300
Ondřej Neumajer 1.12.2010

Komentář

No, možná je to tím, že o změny v P a C se státy/vlády snaží relativně delší dobu. V oblasti T to stále není tak zřejmé, a patrně proto je tato oblast v projetu tak akcentována.
ON