Chatbot EMA
5 skvělé

Personalizaci nedělají velká data, ale malá

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
4 0 6
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

1:1
AltSchool
blended learning
datafikace
Dysart
Innovation Academy
Knewton
malá data
personalizace
Summit
velká data

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 12. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 19.4.2017

Komentář

Big Data vs Small Data
Vhodný doplňkový článek kanadského portálu TeachOnline.

Bořivoj Brdička 27.4.2017

Komentář

Vývoj personalizovaného systému AltSchool Open se zpomaluje. Společnost AltSchool najala známého a oceňovaného vedoucího šk. obvodu Vista v Kalifornii s úkolem, systém zavést kromě soukromých též do veřejných škol. Jeho hlavním problémem (z celkem 4 priorit) je najít, kdo to zaplatí.
Blíže viz: The 4 Issues AltSchool Needs to Figure Out to Scale Its ‘Personalized Learning’ Platform.

Bořivoj Brdička 6.8.2017

Komentář

Nejnověji informuje o vývoji personalizovaného systému AltSchool BBC. Stojí to za shlédnutí.


The futuristic school where you’re always on camera

Bořivoj Brdička 20.1.2018

Komentář

Výpověď učitele, který z AltSchool po 3 letech odešel:
Why I Left Silicon Valley, EdTech, and “Personalized” Learning

E Kocourek 21.1.2018

Komentář

K osobnosti Paula Emericha: jenom magor může napsat \"It sounded like the greatest idea ever known to man.\" Avšak Emerich po pár letech dostal rozum a zjistil (nebo spíše si uvědomil, nebo spíše byl ochoten přiznat si), že \"The workload was immense and unsustainable  ... I didn’t feel like it was entirely effective ... it led to us having unrealistic expectations for what we could really achieve in the classroom and what was actually best for kids.\"


Jenže tohle mu mohl říci libovolný soudný učitel už na začátku, ještě než se do té šílenosti (nazvu to \"totální personalizace\") pustil.


Zbývá doufat, že takovéto texty čtou i čeští školští rádoby-reformátoři a digitální stratégové. A že jsou vybaveni schopností porozumět čtenému textu.

Bořivoj Brdička 21.1.2018

Komentář

Pane Kocourku, v tomto se vyjimečně shodneme. Potíž je v tom, že ona personalizace je tlačena obrovskými investicemi a tváří se, jako úžasná pomoc  a zjednodušení práce pro učitele. Jen těžko se odolává!