Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

70:20:10
celoživotní vzdělávání
informální
mikroučení
neformální
profesní růst
síťová generace

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Filip Soucha
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 28. 11. 2016
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 28.11.2016

Komentář

Posuňme myšlenky uvedené v článku ještě o kousek dále. Představme si člověka připravujícího se na práci v některém z nově vznikajících oborů souvisejících s technologiemi (což se brzy bude asi týkat i učitelství), jak stojí před rozhodnutím, zda trávit 5 let studiem na VŠ nebo zda si za zlomek nákladů nepořídit některý z programů sestavených ze série online mikro-kurzů, které jsou většinou vedeny skutečnými experty pracujícími v příslušném oboru. Jeho absolvování může být v mnoha případech potenciálním zaměstnavatelem vnímáno jako lepší doporučení než diplom (což se zatím učitelství netýká!). Mnoho VŠ začíná brát tuto konkurenci velmi vážně. Že již dnes existuje, lze snadno ověřit. Zde je pár příkladů:
EdX’s MicroMasters
Udacity Nanodegree Programs
PwC Open University
Udemy
altMBA
The School Of The New York Times Certificate in Content Marketing

Jaroslav Mašek 28.11.2016

Komentář

Otázka zní, co můžeme udělat pro to, aby se tato oblast týkala i učitelství.

Bořivoj Brdička 28.11.2016

Komentář

Chtěl jsem jen naznačit, že velmi brzy bude využití technologiemi podporovaných systémů nedílnou součástí běžné výuky. Takže stačí jen chvilku počkat!