Chatbot EMA
5 skvělé

Integrace technologií podle modelu TPCK

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
9 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

celoživotní vzdělávání
Koehler
Mishra
příprava učitelů
Shulman
TPCK
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 16. 02. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Zouhar 25.1.2011

Komentář

Ví o tomto modelu členové akreditační komise pro pedagogické obory?
Bořivoj Brdička 11.3.2011

Komentář

Nikdo z nich neodpovídá, tak asi ne!
Bořivoj Brdička 11.1.2015

Komentář

Model TPCK (stále více se používá zkratka TPACK, která zbytečně obsahuje And ale lépe se anglicky vyslovuje) je čím dál tím víc spojován s přípravou učitelů na celém světě. Narazil jsem na zcela aktuální příspěvek Davida Jonese (University of Southern Queensland), který dospívá k závěru, že právě tím, že ono T v komponentách kompetencí učitelů má nejdynamičtěšjší charakter, je zároveň hodno největší pozornosti. Jsem již tak obviňován z "ego ICT centrismu", tak pro jistotu sděluji, že s tímto pohledem se plně nestotožňuji. Zde je odkaz:
TPACK as shared practice: Toward a research agenda