Chatbot EMA
4 zdařilé

Matematika v galeriích II

Autor
Eva Zelendová
Datum vložení
4. 12. 2018
56 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
matematická gramotnost1
výtvarná výchova1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ludmila Kovaříková 25.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Na začátku pokynů pro učitele jsou uvedeny předpokádané znalosti, což předpokládá i jejich další rozvíjení (např. objem válce, převody jednotek, rýsování, souřadný systém...). Z hlediska matematické gramotnosti musí děti promyslet a naplánovat způsob řešení problému, propojit jednotlivé informace a data a využít zákonitostí (dalekohled), hledat své vlastní neobvyklé řešení (černobílé nápovědi), popsat situaci vyjádřenou diagramem (etuda). Úkoly nabízejí i prostor pro využití technologií – tabulkový procesor, grafické prostředí a prostředí pro tvorbu grafů. Ve vyšších ročnících nebo gymnáziích by se děti mohly samostatně rozhodnout, kterých programů využijí, a navrhovat různé postupy k řešení problémů s využitím technologií.
U návrhů digitálního řešení by bylo možné doplnit přesnější návrhy zpracování, popř. konkrétní programy a aplikace.
Komentář

Článek je druhou částí inspirace pro matematiku v galeriích. Tentokrát je popis soustředěn do přiložených dokumentů.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Eva Zelendová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 17. 12. 2015
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay