Evernote prakticky ve škole
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Lukáš Špírek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 26. 01. 2015
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Děkuji za pokus o vzbuzení zájmu o zefektivnění používání m-technologií ve výuce.
Z metodologického hlediska bych jen rád poukázal na ne zcela povedenou pasáž textu o zpětné vazbě. (Mělo-li by téma být součástí absolventské práce autora, mohl by v tomto ohledu narazit.) Výsledky nejsou překvapivé. Oni přece nemají před sebou takové úkoly, k čemu by podobnou aplikaci potřebovali. Také, dotazníkem s otevřenými otázkami (i ty by bylo pro reliabilitu sdělení vhodné přiložit) nelze stanovovat míru přínosu využití aplikace žáky. Z textu také není úplně jasné, co žáci měli tvořit, k čemu Evernote využívat. I zde by mohl být zakopaný pes a nevalné výsledky by mohly být objasněny.
Bude-li autor chtít zaměřit své úsilí na podobné aplikace ve škole a měřit přínos, bude pak nepochybně zapotřebí využít např. pedagogický experiment nebo kvalitativně laděnou studii změny využívaných aplikací žáky po uplynutí určitého času, kdy byli s Evernotem seznámeni.
Těším se na další podobné texty. Nějak se to do škol dostat musí ;-)

Komentář
Ne, nebyl to pokus o pedagogický experiment, který by chtěl aspirovat na publikování hodné vědeckého oponování. Byla to pouze vlastní snaha vyzkoušet během povinné praxe nový způsob podpory výuky na víceletém gymnáziu v Praze, kde se nepoužívá ani běžný LMS. Ta zpětná vazba byla jen osobním pokusem o zakotvení této akce. Celé to tedy byla záležitost nadstandardní a ze strany studenta vysloveně dobrovolná. Děkujeme za komentář.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.