Co je a co není integrace technologií do výuky
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek přináší názorný popis rozdílu mezi tím, jak je integrace technologií v současné době vnímána většinou učitelů včetně ČŠI, a tím, jak by v souladu s vývojem světa kolem nás být vnímána měla. Tak trochu naznačuje zaměření, které nutně musí stát v pozadí příštího koncepčního směřování vývoje našeho školství.
Článek přináší názorný popis rozdílu mezi tím, jak je integrace technologií v současné době vnímána většinou učitelů včetně ČŠI, a tím, jak by v souladu s vývojem světa kolem nás být vnímána měla. Tak trochu naznačuje zaměření, které nutně musí stát v pozadí příštího koncepčního směřování vývoje našeho školství.
ČŠI
ICT
instruktivní
integrace
koncepce
konstruktivní
projektová výuka
transmisivní
vzdělávací technologie
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ondřej Neumajer
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 27. 03. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
E Kocourek
27.3.2014
Komentář
stále větší část lidí není placena za to, co ví, ale za to, co je se svými vědomostmi schopna dělat -- Když pominu soutěžící v televizních vědomostních soutěžích, vyděrače a zaměstnance ministerstev (o kterých nikdo neví, a dnes už nejspíš ani nesmí vědět, za co jsou vlastně placeni), on někdy někdo BYL nebo JE placen za to, co ví?
Bořivoj Brdička
27.3.2014
Komentář
Máte pravdu pouze absolutně, pane Kocourku. Přeneseně si dodnes kdekdo myslí, že když si na základě vědomostí pořídí nějaký diplom, je to poukázka na lukrativní zaměstnání. Čili, jde zde spíše o to, zda naše výukové cíle jsou správně nastaveny.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.