ESF projekty a rozvoj ICT dovedností žáků
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Článek na příkladu výukové aktivity ukazuje možné postupy rozvoje ICT dovedností žáků, konkrétně při vyhledávání informací.
Článek na příkladu výukové aktivity ukazuje možné postupy rozvoje ICT dovedností žáků, konkrétně při vyhledávání informací.
čtenářská gramotnost
1
ESF projekty
1
ICT dovednosti
1
informační zdroje
1
komunikace
1
online
1
online spolupráce
1
posuzování věrohodnosti
1
týmová spolupráce
1
vyhledávání a třídění informací
1
vyhledávání informací
1
zdroje informací
1
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Daniela Růžičková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 15. 01. 2014
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Práce s textem a informacemi má velmi blízko ke čtenářské gramotnosti. Metody vedoucí k rozvoji kritického myšlení mohou být v hodinách využity a pomoci tak žákům se rozhodnout, zda je zdroj a text důvěryhodný. Nabízí se využít ve fázi brainstormingu např. myšlenkové mapy. Ve fázi práce s textem a posuzování důvěryhodnosti obsahu a zdroje lze zařadit práci s různými poznámkovými systémy jako je např. metoda I.N.S.E.R.T.