Chatbot EMA
5 skvělé

ESF projekty a rozvoj ICT dovedností žáků

Autor
Daniela Růžičková
Datum vložení
4. 12. 2018
42 1 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
ESF projekty1
ICT dovednosti1
informační zdroje1
komunikace1
online1
online spolupráce1
posuzování věrohodnosti1
týmová spolupráce1
vyhledávání a třídění informací1
vyhledávání informací1
zdroje informací1

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Markéta Čonková 4.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Autorka článku přináší aktuální pohled na práci s informacemi, které žáci získávají za pomoci ICT. Uvádí metodické rady a otázky, které by si měl vyučující klást, pokud bude žákům zadávat úkol vyhledat informace v online zdrojích.
Komentář

Práce s textem a informacemi má velmi blízko ke čtenářské gramotnosti. Metody vedoucí k rozvoji kritického myšlení mohou být v hodinách využity a pomoci tak žákům se rozhodnout, zda je zdroj a text důvěryhodný. Nabízí se využít ve fázi brainstormingu např. myšlenkové mapy. Ve fázi práce s textem a posuzování důvěryhodnosti obsahu a zdroje lze zařadit práci s různými poznámkovými systémy jako je např. metoda I.N.S.E.R.T.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Daniela Růžičková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 15. 01. 2014
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay