Chatbot EMA
5 skvělé

Sifteo – interaktivní kostky

Autor
Michal Keltner
Datum vložení
4. 12. 2018
13 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

David Merill
hraní
interaktivita
kostky
Sifteo

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Michal Keltner
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 28. 05. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavlína Hublová 28.5.2012

Komentář

Děkuji za zajímavost. Výdrž 4 hodiny je zatím trochu slaboučká, ale tato technlogie je zřejmě ještě v plenkách. Bude se toho muset v našich školách ještě hodně změnit, abychom si mohli mezi sebou půčovat takovou drahou věcičku a přitom mít jistotu, že bude fungovat, když ji budeme potřebovat.


Nicméně není od věci vědět, že něco takového existuje :-)

Radek Sárközi 29.5.2012

Komentář

Myslím si, že se to nebude distribuovat do škol, ale jako obvykle si to nejprve pořídí rodiče... Viz třeba osobní počítače, notebooky, mobily apod. Než něco dorazí do školy, dost dlouho to trvá... Čím to je?

Martin Rusek 29.5.2012

Komentář

Hračka je to pěkná, jak píše autor, bude záležet na kreativitě učitele. Vzhledem k datu videa (2009 a 2011) bych rád požádal autora o přesnější informace. Našly kostičky za tři roky alespoň v USA nějaké praktické uplatnění ve škole?

Michal Keltner 31.5.2012

Komentář


Samozřejmě, že při psaní mého příspěvku jsem sledoval různé kanály, ve kterých se debatovalo i o využívání tohoto technického prostředku přímo ve výuce. (některá videa z výuky: <http://www.youtube.com/watch?v=5kxw18QlZ7E> , <http://www.twitvid.com/ValadeTech>) Z většiny z nich jsem vyrozuměl, že aplikace v hodinách nastává především ve fázi procvičování, kdy je velmi efektivní a žáky samotné dokáže více motivovat, ať už svou interaktivitou, nebo okamžitou zpětnou vazbou. V tomto ohledu by bylo mnohem důležitější vidět využití těchto kostek v podmínkách v některé z našich škol, jelikož americké školy se v mnohém liší a to, co je možné realizovat ve školách amerických, u nás z důvodů jiného přístupu ke vzdělávání být nemůže. Mé zkušenosti ze školní praxe jsou zatím natolik malé, že nemohu posoudit, zda tyto kostky mají v prostředí našeho školství ve výuce prostor, zda k nim děti najdou vztah a budou se k nim umět chovat stejně tak, jako ve školách v jiných zemích.


Martin Rusek 1.6.2012

Komentář

Naprosto souhlasím a děkuji za odpověď i link. Budu se těšit na další kvalitní příspěvek :)