Chatbot EMA
5 skvělé

Jste rezident nebo návštěvník?

Autor
Bořivoj Brdička
Datum vložení
4. 12. 2018
5 0 3
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

David White
domorodci
imigranti
Marc Prensky
návštěvníci
PLE
rezidenti

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 31. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Lenka Říhová 31.10.2011

Komentář

..Učitelům lze v praxi doporučit spíše pravý opak. V profesním životě si cílevědomě budovat digitální identitu v roli rezidenta, ale v soukromí být spíše návštěvníkem..


tak o to se hodně snažím.. i když přeskakování z jedné identity do druhé se občas plete :)

Bc. Karolína Janečková 2.11.2011

Komentář

Velice zajímavé rozdělení, díky němuž jsem zjistila, že v soukromí jsem spíše rezident a v profesním návštěvník... a je na čase toto změnit :) Díky příležitost otevřít oči.

Martin Rusek 5.11.2011

Komentář



Nerad bych byl zařazen jako návštěvník. Mám z toho špatný pocit, jako bych se ocital v novém prostředí. V tom jsem většinou tichý, neprojevuju se a sedím v koutku. Takováto pozice je však poměrně nekreativní a v takové pozici se nenechávám příliš inspirovat k akci (viz přednáška Stephena Downese).



Rozhodně se snažím nezůstávat anonymní, i když to má určité meze: v některých končinách sítě rád zůstávám skryt. Nnevidím důvod, proč by můj facebookový účet měl obsahovat moje telefonní číslo, a navíc si stahovat z mého telefonu propojením s google čísla kamarádů a navíc je zpřístupňovat dalším. Nevidím důvod k tomu, aby mi gmail zabezpečoval přístup tím, že si vezme číslo mého telefonu. Jednoduše nevidím důvod, aby mi cíleně volaly firmu znalé mého kariérního zaměření i koníčků (facebook).



Jako podnětný text k této problematice doporučuji článek Učitel a sociální sítě zajímavá je zvláště diskuse k příspěvku. S autorkou absolutně nesouhlasím a zajímám se o názory dalších kolegů.