Chatbot EMA
4 zdařilé

Je hodinová dotace IKT na SŠ dostatečná?

Autor
Libor Olbrich
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Informační a komunikační technologie
informatika
RVP

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Libor Olbrich
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 10. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Bořivoj Brdička 19.10.2011

Komentář

S potěšením jsem si přečetl, jak autor propaguje integraci IKT do dalších předmětů a zvýšení dotace na ZŠ. Napadlo mě přitom, zda na to jsou připraveni učitelé?

Mgr. Zdeněk Sotolář 19.10.2011

Komentář

Když se řekne A, mělo by se říci také B. Když se mluví o navýšení dotace pro IKT na ZŠ, pak se musím ptát, na úkor čeho? Možná by nějaký konkrétní návrh byl inspirací i pro tu plánovanou revizi RVP ZV.

Ivan Ryant 19.10.2011

Komentář

K integraci: v Rumburku na gymnáziu integrovali celou IKT do ostatních předmětů.


K hodinové dotaci: problém vidím v nácviku znalostí a dovedností ke státní maturitě podle katalogu požadavků CERMAT. Viz diskuse ke článkům Vybraná témata z fyziky v informatice a Proč píšu učebnici informatiky pro gymnázia


K nesprávným návykům: učte zpracování textu v Lyxu - tam se nesprávné návyky nedají uplatnit, Lyx naučí každého návykům správným.

Libor Olbrich 22.3.2012

Komentář

to BB: Učitelé připravení nejsou (a nejsou ani připravování), ale většina učitelů má snahu rozšiřovat své schopnosti.


to ZS: upřímně nevím, můj osobní názor je, že na ZŠ se učí moc věcí a málo pořádně. Ale do čeho říznout? Myslím, že nejdříve by se mohlo říct co žák ZŠ umět nepotřebuje (a často stejně neumí), no a pak se bavit kolik času budeme věnovat na upevňování a jestli se něco nenajde pro IKT


to IR: je mi líto, že nemám odvahu gymnázia v Rumburku, ale doufám, že tam to bdue směřovat. Katalogy CERMATu jsou z mého pohledu neštěstím.