Chatbot EMA
5 skvělé

Aplikace hudebního softwaru v hudební výchově

Autor
Martin Vávra
Datum vložení
4. 12. 2018
12 1 4
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

digitální gramotnost1
hudební software
ICT
počítač
virtuální hudební nástroje

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ludmila Kovaříková 25.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Kladem je obrovské množství nápadů, které se mohou stát inspirací pro ty, jež se teprve zajímají o využití digitálních technologií ve výuce. Autor uvádí konkrétní nástroje a software, takže je snadné je dohledat. Náměty v článku však vyžadují především digitální gramotnost učitele, popř další vzdělávání.
Vlastní tvorba žáků směřovaná k rozvoji digitální gramotnosti dětí (vytváření a úprava digitálního obsahu v různých formátech) je v tomto případě jen navržena. Je samozřejmé, že v tak dlouhém textu není na podrobnosti prostor, proto by bylo užitečné se tvorbě věnovat v jiném článku.
Komentář

Článek seznamuje učitele hudební výchovy s tím, jakými různými způsoby lze použít digitální technologie ve výuce. Soustředí se zejména na technologie jako pomocníka učitele, např. při vysvětlování barvy a průběhu tónu, dělení skladeb na části apod. Naznačuje, že využití hudebního softwaru je přínosné jak pro žáky nadané, tak pro méně zdatné.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Martin Vávra
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 02. 08. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Pavel Vantuch 21.11.2012

Komentář

ZAjímavý článek. Mohli bychom jej použít na našem webu pro muzikanty www.muzikantplus.cz ? předem díky za odpověď

Pavlína Hublová 21.11.2012

Komentář

Dovolila jsem si odpovědět Vám soukromou cestou.

Martin Vávra 1.2.2013

Komentář

Dobrý den, omlouvám se za pozdní reakci. Vídím však, že paní Hublová Vám již na dotaz odpověděla.


Budu rád, pokud článěk použijete na Vašem webu. 

Petra Bakajsová 9.2.2018

Komentář

Díky za podnětný článek, který shrnuje pro nás \"nehudebkáře\" hlavní výhody použití aplikací nejen v hudebce. Školím apliace pro učitele především na iOS a sama ráda používám GB.