Matematická gramotnost v RVP ZV
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Výzkumný ústav pedagogický v Praze
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 25. 05. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
\"zlomky a desetinná čísla jsou zařazeny mezi očekávané výstupy až na druhém stupni základního vzdělávání. V testových úlohách se však s touto problematikou mohou setkat žáci čtvrtých a pátých ročníků\"
Současná revize navrhuje stažení tohoto učiva už na 1. stupeň. Opravdu je nutné se takto podřizovat? Má to vůbec nějaký další význam, než zlepšení pozice v nějakém pomyslném celosvsětovém žebříčku? Navíc revize k tomu přidává i záporná čísla. Zároveň se v diskuzi volá po zrušení písemného dělení.
Zajímalo by mě, zda existuje nějaká koncepce a pokud ano, na jakém základě vznikla. Vyjadřovali se k ní psychologové z hlediska vývojové psychologie? Praktičtí učitelé?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.