Ptáte se, co dnešní děti vlastní?
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Miroslav Bocan
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 24. 04. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: neformální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář

Komentář
Na sledování televize či surfování na internetových stránkách nemusí být nic špatného. Záleží ovšem v jaké míře se děti těmto činnostem věnují a jaké pořady nebo webové stránky sledují. Proto je zarážející, že v našem výzkumném šetření 11 % dětí ve věku 6 - 9 let uvedlo, že jim rodiče nikdy žádný televizní pořad nezakazuje a dětí ve věku 13 - 15 let tuto skutečnost uvedlo 45 % dotázaných. A naopak, 18 % dětí ve věku 6 - 9 let uvedlo, že jim rodiče nikdy žádný televizní pořad nedoporučují a dětí ve věku 13 - 15 let tuto skutečnost uvedlo 36 % respondentů. Podobně je to s internetem, kde jsou čísla ještě vyšší. Dá se tedy předpokládat, že takto nekontrolovaná konzumace televize a internetu může především u dětí významně zaměňovat vnímání běžně žité reality s realitou virtuální a z těchto důvodů pak skutečně může docházet k mnohým výchovným problémům.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.