Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Ptáte se, co dnešní děti vlastní?

Autor
Miroslav Bocan
Datum vložení
4. 12. 2018
2 0 2
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

děti
Klíče pro život
mobil
NIDM
televize
vlastnictví
výzkum

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Miroslav Bocan
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 24. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: neformální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jana Petrů 25.4.2011

Komentář

Když porovnám tuto část a části \"televize nebo internet\" a úvodní \"jaké jsou české děti\" (povinnosti v domácnosti), rýsují se z toho zvláštní výchovné metody českých rodičů a dalo by se usuzovat i na příčiny různých problémů ve škole...

Miroslav Bocan 17.5.2011

Komentář

Na sledování televize či surfování na internetových stránkách nemusí být nic špatného. Záleží ovšem v jaké míře se děti těmto činnostem věnují a jaké pořady nebo webové stránky sledují. Proto je zarážející, že v našem výzkumném šetření 11 % dětí ve věku 6 - 9 let uvedlo, že jim rodiče nikdy žádný televizní pořad nezakazuje a dětí ve věku 13 - 15 let tuto skutečnost uvedlo 45 % dotázaných. A naopak, 18 % dětí ve věku 6 - 9 let uvedlo, že jim rodiče nikdy žádný televizní pořad nedoporučují a dětí ve věku 13 - 15 let tuto skutečnost uvedlo 36 % respondentů. Podobně je to s internetem, kde jsou čísla ještě vyšší. Dá se tedy předpokládat, že takto nekontrolovaná konzumace televize a internetu může především u dětí významně zaměňovat vnímání běžně žité reality s realitou virtuální a z těchto důvodů pak skutečně může docházet k mnohým výchovným problémům.