John Clever a říše Souměrnosti
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žáci společně s dobrodruhem Johnem Cleverem objevují tajemství osové souměrnosti. V příspěvku najdete návrh členění tématu Osová souměrnost do 11 vyučovacích hodin, stanovené cíle, návrh aktivit pro práci, pracovní materiály a možné způsoby reflexe stanovených cílů.
Žáci společně s dobrodruhem Johnem Cleverem objevují tajemství osové souměrnosti. V příspěvku najdete návrh členění tématu Osová souměrnost do 11 vyučovacích hodin, stanovené cíle, návrh aktivit pro práci, pracovní materiály a možné způsoby reflexe stanovených cílů.
osová souměrnost
tematické vyučování
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Hana Pilařová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 22. 04. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Petr Šimek
22.4.2011
Komentář
Škoda, že jsem ve škole nezažil takhle zajímavou matematiku. Moc pěkný příspěvek.
Mgr. Hana Pilařová
24.4.2011
Komentář
Děkuji za reakce i hvězdičkové ohodnocení :)
Mgr. Hana Fišerová
24.4.2011
Komentář
Skvělé materiály, učím sice na 1. stupni, ale nápad s erby a mandaly se hodí i pro nás.
Mgr. Hana Pilařová
24.4.2011
Komentář
Hanko, myslím si, že na prvním stupni zvládnete i brouka vzorobraze. :) A určitě doporučuji geoboardy, práci s nimi zvládnou i malé děti.
Jiří Zajíc
24.4.2011
Komentář
Tohle je jednak skvělý článek - jak po stránce obsahu, tak i formy - jednak je to vůbec úžasná inspirace.
Je to dokonalá ukázka prorůstání metod neformálního vzdělávání do formálního - což mě jako člena metodické skupiny pro nový skautský program a současně zástupce ředitele NIDM naplňuje nadšením :-)
Je to dokonalá ukázka prorůstání metod neformálního vzdělávání do formálního - což mě jako člena metodické skupiny pro nový skautský program a současně zástupce ředitele NIDM naplňuje nadšením :-)
RNDr. Jitka Rambousková
24.4.2011
Komentář
Je to prostě smršť nápadů a inspirace :)
Mgr. Dagmar Csatová
24.4.2011
Komentář
Hani, super. Díky.
Mgr. Hana Pilařová
24.4.2011
Komentář
Ještě jednou díky :)
Myslím si, že spousta učitelů (i zde komentujících) má v šuplíku kopec nápadů i pro jiná témata. Zkuste se poprat s editem a podělte se s námi o své zkušenosti. :)
Myslím si, že spousta učitelů (i zde komentujících) má v šuplíku kopec nápadů i pro jiná témata. Zkuste se poprat s editem a podělte se s námi o své zkušenosti. :)
Mgr. Růžena Pekařová
1.5.2011
Komentář
Člověk má zásobičky nápadů (přejatých i vlastních), ale stejně se nachází stále nové a nové inspirace. Děkuji za vložený příspěvek, fotografie i pracovní listy.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.