Chatbot EMA
5 skvělé

John Clever a říše Souměrnosti

Autor
Hana Pilařová
Datum vložení
4. 12. 2018
4 0 9
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

osová souměrnost
tematické vyučování

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Hana Pilařová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 22. 04. 2011
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Petr Šimek 22.4.2011

Komentář

Škoda, že jsem ve škole nezažil takhle zajímavou matematiku. Moc pěkný příspěvek.
Mgr. Hana Pilařová 24.4.2011

Komentář

Děkuji za reakce i hvězdičkové ohodnocení :)
Mgr. Hana Fišerová 24.4.2011

Komentář

Skvělé materiály, učím sice na 1. stupni, ale nápad s erby a mandaly se hodí i pro nás.
Mgr. Hana Pilařová 24.4.2011

Komentář

Hanko, myslím si, že na prvním stupni zvládnete i brouka vzorobraze. :) A určitě doporučuji geoboardy, práci s nimi zvládnou i malé děti.
Jiří Zajíc 24.4.2011

Komentář

Tohle je jednak skvělý článek - jak po stránce obsahu, tak i formy - jednak je to vůbec úžasná inspirace.
Je to dokonalá ukázka prorůstání metod neformálního vzdělávání do formálního - což mě jako člena metodické skupiny pro nový skautský program a současně zástupce ředitele NIDM naplňuje nadšením :-)
RNDr. Jitka Rambousková 24.4.2011

Komentář

Je to prostě smršť nápadů a inspirace :)
Mgr. Dagmar Csatová 24.4.2011

Komentář

Hani, super. Díky.
Mgr. Hana Pilařová 24.4.2011

Komentář

Ještě jednou díky :)
Myslím si, že spousta učitelů (i zde komentujících) má v šuplíku kopec nápadů i pro jiná témata. Zkuste se poprat s editem a podělte se s námi o své zkušenosti. :)
Mgr. Růžena Pekařová 1.5.2011

Komentář

Člověk má zásobičky nápadů (přejatých i vlastních), ale stejně se nachází stále nové a nové inspirace. Děkuji za vložený příspěvek, fotografie i pracovní listy.