Masivní otevřené online kurzy
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
 
                                        Anotace
Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k účasti na jedné takové akci.
                                            Zatím poslední díl seriálu na téma konektivismu, jež se formou popisu nového typu volně dostupných kurzů pokouší vyvolat zájem o šíření poznání problematiky vzdělávacích technologií a zve čtenáře k účasti na jedné takové akci.
                                            
                                        
                                                    celoživotní vzdělávání
                                                
                                                
                                                    Cormier
                                                
                                                
                                                    globalizace
                                                
                                                
                                                    konektivismus
                                                
                                                
                                                    MOOC
                                                
                                                
                                                    osobní vzdělávací prostředí
                                                
                                                
                                                    PLE
                                                
                                        hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  
                        Komentář může upravit pouze jeho autor.
                    
                hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
                    Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
                
            hodnocení
hodnocení
      0x
využito ve
výuce
  využito ve
výuce
      0
    
  Základní atributy materiálu
- Autor: Bořivoj Brdička
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 02. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay
      
        
        Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
    
           
            
                Ondřej Neumajer
                10.2.2011
            
        Komentář
Není moc odvážné snažit se na portálu RVP zajistit pro moc náročné \"kurzy\" MOOC učitele, kteří by to moc chtěli zkusit? Moc by mne to zajímalo...
         
            
                Bořivoj Brdička
                11.2.2011
            
        Komentář
Nevím! Pravděpodobně je mooc náročné pochopit, co je smyslem tohoto článku. Jedná se ve skutečnosti o pokus naznačit, kudy by se měl vývoj masové kooperace učitelů ubírat. Nabízí se zde cesta vedoucí nejen ke vzdělávání ale hlavně ke zvyšování sebevědomí a posilování komunitního cítění.
Zdá se, že jsem někde udělal chybu. Prosím, kde?
        Zdá se, že jsem někde udělal chybu. Prosím, kde?
 
            
                Mgr. Petra Boháčková
                11.2.2011
            
        Komentář
Já nikde žádnou chybu nevidím. MOOC za článek děkuji. P2P university jsem už prošmejdila, další běhy kurzů, které by mě zajímaly, začnou od dubna, přihlášky se mohou podávat někdy od konce března - doufám, že to neprošvihnu. 
Personal Learning Env se mi taky moc líbí, ale budu muset projít jedno po druhém.
V rámci etwinningu jsem se loni účastnila mezinárodního elearningového kurzu Jak připravit dobrý projekt, takové množství informací během asi deseti dnů jsem asi nikdy nedostala :-) Tak jsem zvědavá na něco, kam se může přihlásit ještě větší množství lidí.
        Personal Learning Env se mi taky moc líbí, ale budu muset projít jedno po druhém.
V rámci etwinningu jsem se loni účastnila mezinárodního elearningového kurzu Jak připravit dobrý projekt, takové množství informací během asi deseti dnů jsem asi nikdy nedostala :-) Tak jsem zvědavá na něco, kam se může přihlásit ještě větší množství lidí.
 
            
                Bořivoj Brdička
                31.12.2012
            
        Komentář
Pan Šteffl mě upozornil na to, že by bylo vhodnější v tomto případě slovo massive místo masivní překládat jako masové. Musel jsem mu dát za pravdu. Je to dost nepříjemné, jak se nám ta angličnina nepozorovaně vkrádá do mysli.
Slibuji tedy, že příště už to změním. Bude v tom ale trochu nepořádek. Ve starších textech to zůstane.
 
            
                Bořivoj Brdička
                7.1.2013
            
        Komentář
Po konzultaci o odbornicí konstatuji, že překlad massive jako masivní je vhodnější než masové, což by bylo pouze mass. Takže se nic němění. To je docela úleva.



Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.