Chatbot EMA

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

dvpp
Edmodo
PedF
příprava učitelů
UK Praha
ukvztech21
vzdělávací technologie

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
5 skvělé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Bořivoj Brdička
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 09. 10. 2012
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Mgr. Petra Boháčková 9.10.2012

Komentář

Jsem moc ráda, že budu moci přednášky shlédnout na you tube. V čase, kdy se přednášky konají, učím. Děkuji a těším se, co nového se dozvím.


Petra Boháčková

E Kocourek 9.10.2012

Komentář

V textu je zmíněna možnost stáhnout si prezentaci v PDF, ale nenašel jsem odkaz. Vše, co na mne z  vložených oken leze, je ve formátu JPG - to je schválně?


Btw, proč je prezentace (a nejen tohoto autora) nabízena v tom šíleném formátu PDF? Celkem chápu opatrné autory, že si chtějí chránit svoje produkty, ale co o tom soudí studenti? Nebo se obecně předpokládá, že studenti s těmi texty nebudou pracovat?

Bořivoj Brdička 9.10.2012

Komentář

Pane Kocourku,
Slideshare má tu politiku, že dovoluje stahovat pouze zaregistrovaným uživatelům. Uznávám, že je to trochu komplikované, ale pořád mi to přijde jako solidní kompromis. Vyvažuje to fakt, že si obsah můžete prohlížet bez omezení.
Pokud jde o PDF, je to všeobecný standard.


Jsem si plně vědom toho, že tento formát - a sice záznam výuky a auly, která bude jistě zdlouhavá, se hodí jen pro obzvlášť motivované jedince a chybějící studenty. Jde nám hlavně o to, demonstrovat současné technologické možnosti. Pro nejširší uč. veřejnost jsou určena hlavně Spomocníkova videa na http://www.youtube.com/user/Spomocnik. Zájem mě nicméně velmi těší.

Mgr. Hana Zahrádková 9.10.2012

Komentář

Také se těším, že si videa dohledám a podívám se na ně. Také bohužel v té době učím. Děkuji a doufám, že mě zase obohatí :) Hanka Z.

Martin Rusek 10.10.2012

Komentář

Podle času kurzu soudě, s jeho prezenční formou nebylo zamýšleno působit na učitele. Přesto jde ale o ojedinělý krok nabádnutí toho, co se za dveřmi fakulty děje i učitelům v praxi. Jsem zvědav, jak všechno dopadne. Pokud dobře, pakk se přípraa nových učitelů může rovnat DVPP a máme tu hezkou spirálu.

E Kocourek 10.10.2012

Komentář

Hezká spirála by musela vypadat jinak. O problematice DVPP nevím (téměř) nic, ale analogie z oblasti ICT mi říká, že nemůžete učit začátečníky stejnými postupy (ani metodami, ani tempem), jako učíte \"staré kusy\". Resp. můžete to zkusit, ale pokud ty staré kusy nebudou jenom věkovitá telata, narazíte. Mrkněte na moji výměnu s p.Brdičkou, komentáře (2) a (3). Pane Rusek, IMO si to sám vyvracíte - píšete \"nebylo zamýšleno působit na učitele\". A nejde jen o tu nevhodnou hodinu. Pokud by můj učitel na moji posluchačskou námitku stran nevhodného formátu předkládaných materiálů opáčil něco o všeobecných standardech, asi by mě - dědečka - toho pak už moc nenaučil. Předpokládám, že student začátečník srazí kufry a myslí si, že tak je to správně, že tak to být musí ...

Bořivoj Brdička 10.10.2012

Komentář

Primárním záměrem je ukázat, čeho jsou dnes technologie schopny v praxi, když už je celý ten předmět o technologiích. Čas jsme si nevybrali, ale myslím, že je to jedno. Vždy se najde mnoho lidí, kterým se to nehodí. Přenos se nedělá jen kvůli učitelům z praxe, ale též kvůli studentům, kteří jsou na praxi. Možná ještě důležitější je záznam. Ten přenos je pak už skoro za stejné peníze - tedy pardon, zde nejde o peníze ale o námahu.
Pane Kocourku, souhlasím s vámi, že DVPP a výuka studentů denního studia není totéž. Mým konečným cílem je vyvolat proces sebe-vzdělávání. Je skoro jedno , jaký konkrétní obsah taková výuka má. Nebude to vůbec založeno na faktech a po studentech nebudu žádat žádné statické znalosti. Žádat budu výhradně aktivitu online. Velké množství z nich dává přednost biflování. Sám jsem zvědav, jak to dopadne.
Jednu věc ale musíme mít pořád na paměti. Toho učitele, který přednáší opakovatelně - tedy každý rok a v každé třídě totéž, dokáže nasazení technologií nahradit. Stačí, když svou přednášku nahraje!
Třeba si i mě budete v příštím roce už jen pouštět ze záznamu. Vyloučit se ovšem nedá ani to, že si té nahrávky nikdo ani nevšimne. Každopádně jsem si jist, že má obliba mezi kolegy na fakultě tímto experimentem určitě nestoupne!

Martin Rusek 10.10.2012

Komentář

Vážený pane Kocourku, mám dojem, že ve snaze polemizovat hledáte náměty tak zoufale, až je sám tvoříte (vizte třeba můj domnělý protimluv). Na jednu stranu působíte konzervativněji, na druhou používáte anglické zkratky a ustupujete od skloňování jmen - nevyznám se ve Vás. Přesto jsem rád za zájem, který naší věci věnujete. Obavu mám o ty mlčící. Bez nich se to jen tak někam nepohne.

Jana Zárubová 11.10.2012

Komentář

Jsem moc ráda, že umožňujete i nám učitelům, přístup k materiálům vašeho nového předmětu. Vím, že v nich najdu mnoho dalších podnětů pro zlepšení výuky a těším se i na články vašich studentů. Určitě vás budu sledovat, i když jen virtuálně.

Bořivoj Brdička 13.10.2012

Komentář

Záznam přednášky č.1 ze dne 11.10. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/tAgvyQEeUc4

Bořivoj Brdička 19.10.2012

Komentář

Záznam přednášky č.2 ze dne 18.10. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/yH9ayr5RM1k

Mgr. Petra Boháčková 6.11.2012

Komentář

Dobrý den, 


je už publikována přednáška č.3? 

Bořivoj Brdička 7.11.2012

Komentář

Záznam přednášky č.3 ze dne 1.11. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/XgyInN83dSg.


Omlouvám se za zpoždění.

Bořivoj Brdička 13.11.2012

Komentář

Záznam přednášky č.4 ze dne 8.11. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/rB5THK-jJiY

Bořivoj Brdička 19.11.2012

Komentář

Záznam přednášky č.5 ze dne 15.11. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/sZ7bv7VT1Ao

Bořivoj Brdička 25.11.2012

Komentář

Záznam přednášky č.6 ze dne 22.11. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/C-plocEgURU

Bořivoj Brdička 2.12.2012

Komentář

Záznam přednášky č.7 ze dne 29.11. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/P_sbNnMHOgg

Bohuslav Hora 2.12.2012

Komentář

Pane Brdičko.


Díky za Vaše záznamy z přednášek, vždycky se najde něco hodné následování, přemýšlení a realizace. A i když patřím k těm „starším kusům“, jsou Vaše slova a slova Vašich hostů pro mě inspirací k práci s dnešními žáky.

Bořivoj Brdička 12.12.2012

Komentář

Záznam přednášky č.8 ze dne 6.12. je zveřejněn na YouTube zde - http://youtu.be/-G0sy-tV28A

Pavlína Hublová 12.12.2012

Komentář

V pohodě a klídku jsem si pustila ještě v tento kouzelný den (12/12/12). Vaši studenti dostávají spoustu praktických informací, které je informují o současném i možném směru (nejen) českého školství. Díky za budoucí kolegy.


A jedno soukromé poděkování - děkuji za pozvání studentů na vlnobití. Byli jsme nadšeni nejen tím, že se studenti opravdu do diskuze zapojili, ale i jejich následnou reakcí v Edmodu. Bylo to pro nás povzbuzení do dalších měsíců/let. :)

Bořivoj Brdička 16.12.2012

Komentář

9. lekce ze dne 13.12. - http://youtu.be/UK7vzh811Ss

Bořivoj Brdička 30.12.2012

Komentář

Záznam 10. lekce kurzu Vzdělávací technologie 21. století ze dne 20.12. - http://youtu.be/Cfmkt8A6yZI

Bořivoj Brdička 8.1.2013

Komentář

Záznam poslední 11. lekce kurzu Vzdělávací technologie 21. století ze dne 20.12. - http://youtu.be/54a4BmMPd8M