Krtčí výlety
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Projekt vytvořený na základě knihy Jana Hlaváče a Jitky Petrové Krtčí výlety uvádí děti zábavnou formou do předmatematických a předčtenářských činností, rozvíjí jejich představivost, tvořivost a schopnost řešit problémy. To vše zasazené do rámce vzájemných mezilidských vztahů.
Projekt vytvořený na základě knihy Jana Hlaváče a Jitky Petrové Krtčí výlety uvádí děti zábavnou formou do předmatematických a předčtenářských činností, rozvíjí jejich představivost, tvořivost a schopnost řešit problémy. To vše zasazené do rámce vzájemných mezilidských vztahů.
projekt
1
čtenářská gramotnost
předmatematická výchova
řešení problémů
sociální interakce
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Eva Rybárová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 07. 09. 2010
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
oblast matematické a čtenářské gramotnosti. Je velmi podrobně zpracován.
Aktivity rozvíjejí oblast
čtenářské gramotnosti
dítě
- těší se na čtenářské chvilky, soustředěně naslouchá čtenému textu
- předvídá pokračování příběhu
- reflektuje svůj čtenářský zážitek
matematických představ
dítě
- po ukončení zadané práce má potřebu se zapojit do další činnosti, využívá možnosti řešení problému ve dvojici a v kolektivu dětí
- vybere z ústního projevu nebo z obrázku podstatné informace
- zaznamená graficky kvantitu
- třídí objekty podle jednoduchých daných kritérií, rozpozná, podle jakého kritéria byla skupina objektů vytvořena a nalezne objekt, který do skupiny nepatří
Materiál je popsán tak, že práce s ním zaručuje efektivní rozvíjení gramotností.