Jak motivovat děti ke čtení - nevyužitý rezervoár pohádek, mýtů
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Příspěvek se věnuje zdánlivým „drobnostem“, které mohou ovlivnit pohled žáka na četbu literatury, a ukazuje jednu z konkrétních možností, jak žáky znovu získat pro četbu.
Příspěvek se věnuje zdánlivým „drobnostem“, které mohou ovlivnit pohled žáka na četbu literatury, a ukazuje jednu z konkrétních možností, jak žáky znovu získat pro četbu.
archetyp
Český jazyk a literatura
četba
čtení
Jazyk a jazyková komunikace
literatura
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Zdeněk Brom
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 12. 11. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.