4 zdařilé

Knížka jednoho slova

Autor
Žaneta Hrdličková
Datum vložení
4.12.2018
15 1 1
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

Český jazyk a literatura
četba
čtenářská gramotnost
Jazyk a jazyková komunikace
literární výchova
spolupráce
vlastní tvorba

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
4 zdařilé
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Ivana Kolářová 22.10.2019
  • Hodnocení zdroje:
Zajímavý námět, jak přilákat k četbě i slabší čtenáře.Kromě čtenářské gramotnosti lze rozvíjet i digitální gramotnost. Žáci si mohou sami vybrat, zda dají přednost materiálům v tištěné nebo digitální podobě, popř. vše nakombinovat, a tak si uvědomit, který způsob práce je pro ně zajímavější a pohodlnější.
Materiál je zaměřen na to, jak přimět žáky k četbě, jak rozvíjet čtenářskou gramotnost. Bylo by dobré se zaměřit také na rozvoj digitální gramotnosti, která může být také rozvíjena.
Komentář

Žáci pracují ve dvojicích. Slabší čtenáře tedy mohou přimět ke čtení lepší čtenáři. Vytvořit vlastní neobvyklou knihu může být motivací a velmi nenásilnou formou, jak přimět i "nečtenáře" číst a přemýšlet o tom, co čtou.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Žaneta Hrdličková
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 19. 01. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jakub Horálek 22.9.2009

Komentář

Nevím, zda tomu dobře rozumím: motivuje toto žáky k přečtení celého díla nebo k ryze utilitárnímu přístupu: tj. k překotnému vyhledávání textů, ve kterých se objevuje zadané slovo, a k jejich nesystematickému vypisování. Jakým způsobem je motivován název knihy, pokud se jedná o \"pelmel\" žánrově a tematicky různorodých textů?