Knížka jednoho slova
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Příspěvek přináší jednu z možností, jak u žáků podněcovat zájem o četbu, zvyšovat čtenářskou gramotnost, čtení s porozuměním. Prací ve dvojici poskytujeme příležitost i pomalým a slabším čtenářům k dosažení výsledku a získání ocenění. Výsledným produktem je vlastní knížka složená z textů nejrůznějších autorů, která bude určitě zaujímat přední místo v domácí knihovničce každého žáka.
Příspěvek přináší jednu z možností, jak u žáků podněcovat zájem o četbu, zvyšovat čtenářskou gramotnost, čtení s porozuměním. Prací ve dvojici poskytujeme příležitost i pomalým a slabším čtenářům k dosažení výsledku a získání ocenění. Výsledným produktem je vlastní knížka složená z textů nejrůznějších autorů, která bude určitě zaujímat přední místo v domácí knihovničce každého žáka.
Český jazyk a literatura
četba
čtenářská gramotnost
Jazyk a jazyková komunikace
literární výchova
spolupráce
vlastní tvorba
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Žaneta Hrdličková
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 19. 01. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Jakub Horálek
22.9.2009
Komentář
Nevím, zda tomu dobře rozumím: motivuje toto žáky k přečtení celého díla nebo k ryze utilitárnímu přístupu: tj. k překotnému vyhledávání textů, ve kterých se objevuje zadané slovo, a k jejich nesystematickému vypisování. Jakým způsobem je motivován název knihy, pokud se jedná o \"pelmel\" žánrově a tematicky různorodých textů?
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Žáci pracují ve dvojicích. Slabší čtenáře tedy mohou přimět ke čtení lepší čtenáři. Vytvořit vlastní neobvyklou knihu může být motivací a velmi nenásilnou formou, jak přimět i "nečtenáře" číst a přemýšlet o tom, co čtou.