Jihomoravský kraj
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává Jihomoravský kraj České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu nebo vytvořit základ pro portfólio.
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává Jihomoravský kraj České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu nebo vytvořit základ pro portfólio.
česko
kraj
region
Zeměpis
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Beranová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 09. 05. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
ve třetím cvičení se jedná opět o nepřesně formulované zadání (jaká odpověď je na otázku mrazírny a konzervárny? jedná se o město? nebo firmu?), s tím souvisí i další část cvičení - kolik podmínek a kolik plodin mají vypsat? - není blíže určeno, nelze napsat pouze vypiš, žák pak neví, zda stačí dvě podmínky nebo deset
Celkově mi přijde, že pracovní list má prostor pro zlepšení. Řada zadání je matoucích a nejednoznačně specifikovaných. Zároveň pracovní list neplní vyšší vzdělávací cíle, jedná se především o reprodukci dat obsažených v atlasu. Myslím, že i grafická stránka by mohla být lépe pojata, jelikož pracovní list neobsahuje žádný graf, mapku, obrázek, je zde pouze obrysová mapa kraje, kdy žáci ani neví, kde se kraj v rámci Česka nachází.