Vysočina
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává kraj Vysočina České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu, nebo vytvořit základ pro portfólio.
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává kraj Vysočina České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu, nebo vytvořit základ pro portfólio.
Vysočina
1
česko
kraj
region
Zeměpis
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
2
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Beranová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 08. 05. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
+ různorodé aktivity (atlas, internet, křížovka)
- úkoly nepodporují hlubší geografické myšlení
- obrysová mapa kraje bez návaznosti na okolí (hranice dalších krajů, začlenění v rámci ČR)
- zastaralé informace
Pracovní list je zaměřen převážně na vyhledávání informací z mapky/atlasu, nevyžaduje hlubší přemýšlení. Chybí provázanost mezi jednotlivými úkoly. Nejsem si jistá, zda veškeré informace v křížovce lze nalézt v atlase (jelikož je v zadání práce s atlasem, nikoliv s internetem). Myslím, že by bylo vhodnější zvolit jiné grafické zpracování a aktualizovat data. Pracovní list je čistě faktografický, chybí např. nějaké srovnání nebo zaměření na to, co je pro kraj typické a čím je výjimečný (ukončení těžby uranu v Dolní Rožínce, kůrovec…).