Ústecký kraj
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává Ústecký kraj České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu nebo vytvořit základ pro portfólio.
Pracovní list pro žáka, ve kterém poznává Ústecký kraj České republiky. Informace získává vlastní aktivitou s použitím školního atlasu ČR a internetu. Pracovní list může nahradit zápisky do sešitu nebo vytvořit základ pro portfólio.
česko
kraj
region
Zeměpis
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Petra Beranová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 20. 05. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
zaměření na fakta
Úlohy v pracovním listu jsou zaměřené pouze na jednoduchou práci s atlasem (čtení mapy). V materiálu postrádám aktuální problémy kraje, jeho srovnání s ostatními kraji Česka, potenciál kraje apod. Velmi zajímavá a kontrastní krajina Ústeckého kraje je pouze nastíněna (otázka na důvod výstavby tepelných elektráren a jak změnily vzhled krajiny). Problematicky orientované úlohy mohou směřovat na těžbou narušenou krajinu (a s tím související rekultivaci) nebo např. na jedinečnost Českého středohoří či pískovcových měst, zdůvodnění vysoké nezaměstnanosti v kraji apod.