Příprava a evaluace rétorických cvičení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Žáci na základě stanovených kritérií sestaví a prezentují mluvený projev a hodnotí jej. Mluvní cvičení je nejprve hodnoceno plošně, celou třídou, následně dojde k vytvoření výstupu zaznamenávajícího pohled třídy, učitele, vybraného žáka a sebehodnocení(vhodné založit do portfolia a sledovat postupný rozvoj dovednosti). Důležité je vést žáky k hodnocení objektivnímu, nezávislému na jejich vztahu k mluvčímu.
Žáci na základě stanovených kritérií sestaví a prezentují mluvený projev a hodnotí jej. Mluvní cvičení je nejprve hodnoceno plošně, celou třídou, následně dojde k vytvoření výstupu zaznamenávajícího pohled třídy, učitele, vybraného žáka a sebehodnocení(vhodné založit do portfolia a sledovat postupný rozvoj dovednosti). Důležité je vést žáky k hodnocení objektivnímu, nezávislému na jejich vztahu k mluvčímu.
hodnocení
kritéria hodnocení
mluvený projev
mluvní cvičení
rétorika
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Jakub Horálek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 04. 04. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.