Karty postaviček pro opakování, hodnocení, apod.
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Karty s postavičkami-gesty se hodí pro opakování minulých hodin, ohlédnutí za tématem, hodnocení aktivit, hodnocení skupinové práce, kladení doplňujících otázek, nápadů, vyjádření pocitů, apod. Velmi se osvědčují při práci se „silnými“ (rozuměj citově náročnými) texty. Karty nakopírujte a rozstříhejte, aby jich bylo dostatek pro všechny. Žáci si během opakování, ohlédnutí, hodnocení aktivity (podle použití) vyberou kartu podle druhu své poznámky (otázka, nejasnost, "vrtá mi hlavou" / radost, jásot / smutek, rozčarování / vztek, rozmrzelost / moment AHA, nápad, myšlenka, "a co kdyby" / překvapení, údiv … záleží na interpretaci) a svou poznámku (komentář) napíší zezadu. S kartami dále pracujte, např.: Mohou posloužit jako písemná příprava pro diskusi v komunitním kruhu. Žáci je mohou sdílet a diskutovat v malých skupinách. Žáci se mohou hledat podle podobnosti svých komentářů. Karty mohou položit na stůl či na zem, mohou je mlčky pročítat a vybrat si ty, které je z nějakého důvody zaujaly.
Karty s postavičkami-gesty se hodí pro opakování minulých hodin, ohlédnutí za tématem, hodnocení aktivit, hodnocení skupinové práce, kladení doplňujících otázek, nápadů, vyjádření pocitů, apod. Velmi se osvědčují při práci se „silnými“ (rozuměj citově náročnými) texty. Karty nakopírujte a rozstříhejte, aby jich bylo dostatek pro všechny. Žáci si během opakování, ohlédnutí, hodnocení aktivity (podle použití) vyberou kartu podle druhu své poznámky (otázka, nejasnost, "vrtá mi hlavou" / radost, jásot / smutek, rozčarování / vztek, rozmrzelost / moment AHA, nápad, myšlenka, "a co kdyby" / překvapení, údiv … záleží na interpretaci) a svou poznámku (komentář) napíší zezadu. S kartami dále pracujte, např.: Mohou posloužit jako písemná příprava pro diskusi v komunitním kruhu. Žáci je mohou sdílet a diskutovat v malých skupinách. Žáci se mohou hledat podle podobnosti svých komentářů. Karty mohou položit na stůl či na zem, mohou je mlčky pročítat a vybrat si ty, které je z nějakého důvody zaujaly.
hodnocení
ohlédnutí
opakování
reflexe
review
sdílení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Roman Anýž
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 26. 03. 2008
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.