Chatbot EMA
2 průměrné

Čtení s porozuměním - umíněný oslík

Autor
Mgr. Hana Kuciánová
Datum vložení
22. 3. 2018
5 0 5
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtení s porozuměním

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
2 průměrné
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Hana Kuciánová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
  • Datum vzniku: 01. 06. 2009
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: pracovní list
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay

Jan Voda 1.6.2009

Komentář

Text je vybrán zajímavý. Myslím, že je na škodu, že autorka používá stále stejné typy otázek - tuláčky, barvičky, tabulku. Mění se jen obsah - a to musí být pro děti po několika pracovních listech nudné, ne-li úmorné.
Hana Kuciánová 2.6.2009

Komentář

Je mi líto pane kolego, že to vidíte takto. Bohužel metodiky zveřejňovány k pracovním listům nejsou.
Alena Černá 4.6.2009

Komentář

Dobrý den,
pokud máte k pracovním listům zpracovanou i metodiku, rádi ji zveřejníme na stránkách Metodického portálu - informace, jak na to, najdete na stránce Pro autory (http://www.rvp.cz/sekce/57).
Do textu pak můžete dát rovnou i odkazy na existující DUMy, takže čtenář dostane "kompletní balíček".
Miloš Novotný 11.6.2009

Komentář

Dobrý den,
souhlasím s panem Vodou. V materiálech mi chybí vnitřní posun mezi jednotlivými lekcemi. Pokud je jich tolik, tak aby to vedlo od někud někam.
Jitka Farská 29.6.2009

Komentář

Domnívám se, že děti se naopak mohou na TULÁČKY vždy těšit. Není jich tolik, aby je zpracovávaly každý den - počítám, že podobný obsáhlý pracovní list dostanou 1 x za měsíc (hurá, zase budeme hledat tuláčky!!!). Tuláčky autorka zřejmě volí v souladu s právě probíraným učivem oblasti Člověk a jeho svět, nikoli samoúčelně, což je chvályhodné.