Jak pejsek s kočičkou myli podlahu
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Materiál je určen pro skupinovou práci. Jednotliví členové skupin pracují nejdříve samostatně každý na své části, po splnění úkolu pak všichni společně sestaví pohádkový příběh. Prostřednictvím pracovních listů si žáci procvičí správné psaní slov ve větě, druhy vět, interpunkční znaménka a pořadí vět v textu.
Materiál je určen pro skupinovou práci. Jednotliví členové skupin pracují nejdříve samostatně každý na své části, po splnění úkolu pak všichni společně sestaví pohádkový příběh. Prostřednictvím pracovních listů si žáci procvičí správné psaní slov ve větě, druhy vět, interpunkční znaménka a pořadí vět v textu.
druhy vět
interpunkční znaménka
pohádka
skupinová práce
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Lenka Skýbová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 08. 04. 2009
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.