3D modelování – Stojánek na mobil cestovní
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
3D modelování – Stojánek na mobil cestovní (pokročilá práce s 3D modelováním v Tinkercad) Žák i učitel využívají bezplatný online program pro 3D modelování Tinkercad (vlastník – Autodesk). Prezentace uvádí nové učivo a upevňuje ho. Vzdělávací oblast dle RVP M: Informační a komunikační technologie Obor: Informační technologie Vzdělávací obsah: 3D modelování Učivo: Hardware; software Téma hodiny: 3D modelování – Stojánek na mobil cestovní Konkrétní cíle hodiny: Žák: - upevní si základní znalosti s prací v Tinkercad - osvojí si nové pokročilejší znalosti s prací v Tinkercad Očekávaný výstup dle RVP: Žák: zvolí odpovídající programové vybavení, tvoří a upravuje 3D modely Třída, resp. věková skupina žáků: 3. ročník SŠ, žáci 17-18 let, učivo uvádí pokročilejší práci s modelováním ve 3D Potřebné pomůcky, materiály: - prezentace Aplikace a technologie: - interaktivní tabule pro prezentaci učitele - PC nebo tablet pro jednotlivého žáka pro práci v hodině - on-line classroom pro uložení vypracovaného úkolu žákem Integrace v rámci RVP: Informační technologie (Algoritmizace, Základy programování, Grafika) Integrace se životem žáka: Programování, postupy řešení, řešení problémů Organizace výuky: - frontální (hromadná) výuka - výuka v počítačové učebně - vyučovací hodina Metody výuky: - výklad (vysvětlování) s využitím prezentace v PowerPointu Typ vyučovací hodiny: - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - struktura hodiny s časovým plánem - prezentace - pracovní list – opakování
3D modelování – Stojánek na mobil cestovní (pokročilá práce s 3D modelováním v Tinkercad) Žák i učitel využívají bezplatný online program pro 3D modelování Tinkercad (vlastník – Autodesk). Prezentace uvádí nové učivo a upevňuje ho. Vzdělávací oblast dle RVP M: Informační a komunikační technologie Obor: Informační technologie Vzdělávací obsah: 3D modelování Učivo: Hardware; software Téma hodiny: 3D modelování – Stojánek na mobil cestovní Konkrétní cíle hodiny: Žák: - upevní si základní znalosti s prací v Tinkercad - osvojí si nové pokročilejší znalosti s prací v Tinkercad Očekávaný výstup dle RVP: Žák: zvolí odpovídající programové vybavení, tvoří a upravuje 3D modely Třída, resp. věková skupina žáků: 3. ročník SŠ, žáci 17-18 let, učivo uvádí pokročilejší práci s modelováním ve 3D Potřebné pomůcky, materiály: - prezentace Aplikace a technologie: - interaktivní tabule pro prezentaci učitele - PC nebo tablet pro jednotlivého žáka pro práci v hodině - on-line classroom pro uložení vypracovaného úkolu žákem Integrace v rámci RVP: Informační technologie (Algoritmizace, Základy programování, Grafika) Integrace se životem žáka: Programování, postupy řešení, řešení problémů Organizace výuky: - frontální (hromadná) výuka - výuka v počítačové učebně - vyučovací hodina Metody výuky: - výklad (vysvětlování) s využitím prezentace v PowerPointu Typ vyučovací hodiny: - smíšený účel – hodina plní několik didaktických funkcí Součást výstupu: - struktura hodiny s časovým plánem - prezentace - pracovní list – opakování
3D
modelování
Tinkercad
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Glogar Čestmír
- Poskytovatel: ICT a digitální výuka
- Datum vložení do systému: 11. 08. 2022
- Datum vzniku: 31. 05. 2022
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: gymnaziální vzdělávání
- Ročník: Střední škola
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: webová stránka
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Další atributy materiálu
- Vzdělávací obor: Informatika a informační a komunikační technologie
- Gramotnost: digitální/informační
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.