Průměrná rychlost 2
využito ve
výuce

Anotace
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
hodnocení
hodnocení
využito ve
výuce
Základní atributy materiálu
- Autor: Bc. David Michálek
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 09. 09. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay

Komentář
Jsem si jist, že příklady s rotačkou a kolejnicemi dají zabrat i gymnazistům. Na základní škole si dokáži příklady představit maximálně jako vrcholnou olympijskou disciplínu :-) Smím se zeptat, odkud jsou příklady čerpané? A jaký je průměrný čas, za který žáci úlohy vypočítají?

Komentář
Ano, to jsou příklady náročnější a doplňující, většinou je řešíme společně a hromadně. Některé příklady z nich jsou ze zbytků salátových vydání a zbytků listů knih, které jsem kdysi našel v kabinetě při velké debordelizaci při přebírání kabinetu, u nichž se nedochovaly ani desky z čeho to je. Další inspirace z různých prastarých sbírek, kde jsem pozměnil a zaktualizoval zadání, a pak také co člověk někdy kdysi počítal. Je pravdou, že ze třídy tak jeden na většinu přije sám, další s hromadnou dopomocí a ty velmi slabší nepochopí ani ty vzorové základní příklady. Ale já se snažím dávát i příklady, které jsou náročnější, protože mi přijde, že jen hloupé dosazování do vzorečku typových příkladů moc fyzikální myšlení nerozvíjí a že se to dokáže naučit i cičená opice (nemyslím to nijak zle)!!! Časově to někdy vše stihme za vyučovací hodinu, jindy ne. Jak která třída.
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.