Marketingové prostředí dopravních firem
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce

Anotace
Materiál je určen hlavně pro výuku na středních školách zejména s dopravním zaměřením. Pojednává o mikroprostředí a makroprostředí dopravních firem. Zaměřuje se na účastníky mikroprostředí a seznamuje s jednotlivými faktory makroprostředí dopravních firem. Materiál je završen krátkým opakovacím testem.
Materiál je určen hlavně pro výuku na středních školách zejména s dopravním zaměřením. Pojednává o mikroprostředí a makroprostředí dopravních firem. Zaměřuje se na účastníky mikroprostředí a seznamuje s jednotlivými faktory makroprostředí dopravních firem. Materiál je završen krátkým opakovacím testem.
demografické faktory
dodavatel
ekonomické
konkurence
kulturní
makroprostředí
marketingové prostředí
mikroprostředí
místní veřejnost
politické
přírodní
široká veřejnost
technologické
zákazník
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Ing. Petr Hospodarz
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 24. 08. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: odborné vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: prezentace
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.