Pohádka o drakovi Strašlivákovi
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Děti si na textu pohádky vyzkouší řazení obrázků dle posloupnosti děje, seznámí se s problematikou sociálního znevýhodnění ve společnosti, výtvarně ztvární hlavní pohádkovou bytost, vyzkoušejí své smysly. Text se dále dotýká tématu osobní hygieny, objevují se zde i matematické úkoly.
Děti si na textu pohádky vyzkouší řazení obrázků dle posloupnosti děje, seznámí se s problematikou sociálního znevýhodnění ve společnosti, výtvarně ztvární hlavní pohádkovou bytost, vyzkoušejí své smysly. Text se dále dotýká tématu osobní hygieny, objevují se zde i matematické úkoly.
čtenářská gramotnost
1
digitální gramotnost
1
matematická gramotnost
1
hygiena
matematika
obrazová osnova
pohádka
smysl
znevýhodnění
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Mgr. Libuše Sochorová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 22. 03. 2018
- Datum vzniku: 13. 07. 2011
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: předškolní vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: pracovní list
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte dílo komerčně-Zachovejte licenci 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
potenciál k další vzdělávací nabídce
rozvoj všech smyslů
vytváření prosociálních postojů
Nabízené činnosti mají velký potenciál k rozvoji čtenářské, matematické i digitální gramotnosti.
ČG - při práci s textem používáme různé čtenářské strategie (viz. návrhy otázek)
MG - př. Kimova hra, obrázky draka - orientace v ploše, vnímání kvantity, rozvoj paměti
DG - př. dějová posloupnost - dítě stanovuje postupy a řešení, odhaluje vzájemné souvislosti