APIV A: Dysfázie nebo SPU?
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Dysfázie je porucha řeči, kdy je vývoj řeči vždy opožděný. Je též výrazně narušena schopnost sluchového rozlišování, vnímání a chápání řeči, stavby vět. Objasníme si, jaký je rozdíl mezi dysfáziíí a poruchami učení jako primární diagnózou. Jaké jsou možnosti diagnostiky vzdělávacích potřeb dětí u žáků s dysfázií a u žáků s SPU. Vysvětlíme si, jak vypadají sekundární projevy poruch učení u dětí s dysfázií. Ukážeme si konkrétní případy. Pro učitele je důležité vědět, jak pracovat se žáky s dysfázií a s SPU, pochopit jejich potíže a správně nastavit a využít podpůrných opatření ve škole u těchto žáků. Lektorka: Mgr. Jiřina Jehličková
Dysfázie je porucha řeči, kdy je vývoj řeči vždy opožděný. Je též výrazně narušena schopnost sluchového rozlišování, vnímání a chápání řeči, stavby vět. Objasníme si, jaký je rozdíl mezi dysfáziíí a poruchami učení jako primární diagnózou. Jaké jsou možnosti diagnostiky vzdělávacích potřeb dětí u žáků s dysfázií a u žáků s SPU. Vysvětlíme si, jak vypadají sekundární projevy poruch učení u dětí s dysfázií. Ukážeme si konkrétní případy. Pro učitele je důležité vědět, jak pracovat se žáky s dysfázií a s SPU, pochopit jejich potíže a správně nastavit a využít podpůrných opatření ve škole u těchto žáků. Lektorka: Mgr. Jiřina Jehličková
APIV A
dysfázie
opožděný vývoj řeči
podpůrná opatření
specifické poruchy učení
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
0x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
0
Základní atributy materiálu
- Autor: Pavel Eret
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 26. 08. 2021
- Datum vzniku: 25. 08. 2021
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: nelze určit
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: video
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ne
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.