Začínáme s angličtinou
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
Anotace
Seznámení s výukou AJ, specifika počátků výuky pro děti s vadami řeči
Seznámení s výukou AJ, specifika počátků výuky pro děti s vadami řeči
čtenářská gramotnost
1
angličtina
cizí jazyk
hry
náměty k AJ
poruchy řeči
specifické poruchy učení
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Komentář může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Hodnocení může upravit pouze jeho autor.
hodnocení
hodnocení
1x
využito ve
výuce
využito ve
výuce
1
Základní atributy materiálu
- Autor: Dagmar Kapustová
- Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
- Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
- Datum vzniku: 03. 07. 2007
- Umístění materiálu: -
- Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
- Ročník: -
- Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
- Typ materiálu: článek
- Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
- Jazyk: Čeština
- Otevřený zdroj: Ano
Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
#fairplay
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se můžete zde
Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.
Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.
Pro žáky s těžšími poruchami komunikace není jazykové vzdělávání - tedy výuka psané či čtené podoby jazyka - oblíbenou aktivitou. I zvládnutí jazyka českého jim přináší mnoho úsilí. Proto je nezbytné se při výuce cizího jazyka - zde anglického - zaměřit na základní dorozumívací proces s důrazem na praktické použití. Dovednost porozumět vyslechnutému cizojazyčnému sdělení, přiměřeně na něj reagovat a ústně se vyjadřovat je nadřazena dovednostem číst a vyjadřovat se písemně. Teprve po aktivním seznámení s jazykem přirozenou formou v názorném učení je možné zaměřit se na rozvoj čtenářské gramotnosti.