Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Začínáme s angličtinou

Autor
Dagmar Kapustová
Datum vložení
4. 12. 2018
20 1 0
1x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

čtenářská gramotnost1
angličtina
cizí jazyk
hry
náměty k AJ
poruchy řeči
specifické poruchy učení

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
1x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
1
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Renata Votavová 23.10.2019 Využil ve výuce
  • Hodnocení zdroje:
Text popisuje velmi prakticky proces výuky anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. Poskytuje zásobárnu aktivit využitelných v konkrétní vyučovací hodině, výčet možných pomůcek, možnosti hodnocení žáků i spolupráce s rodiči.
Jistým negativem je skutečnost, že text nepatří mezi nejčerstvější příspěvky na Portálu. Určitě by mohl být doplněn o další v současné době využívané pedagogické postupy vhodné pro výuku anglického jazyka (s důrazem na rozvoj gramotností) u žáků s narušenou komunikační schopností. Přesto si zasluhuje pozornost čtenáře pro svou praktičnost a zacílenost na jednu ze skupin znevýhodněných žáků.
Komentář

Pro žáky s těžšími poruchami komunikace není jazykové vzdělávání - tedy výuka psané či čtené podoby jazyka - oblíbenou aktivitou. I zvládnutí jazyka českého jim přináší mnoho úsilí. Proto je nezbytné se při výuce cizího jazyka - zde anglického - zaměřit na základní dorozumívací proces s důrazem na praktické použití. Dovednost porozumět vyslechnutému cizojazyčnému sdělení, přiměřeně na něj reagovat a ústně se vyjadřovat je nadřazena dovednostem číst a vyjadřovat se písemně. Teprve po aktivním seznámení s jazykem přirozenou formou v názorném učení je možné zaměřit se na rozvoj čtenářské gramotnosti.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Dagmar Kapustová
  • Poskytovatel: Metodický portál RVP.CZ
  • Datum vložení do systému: 04. 12. 2018
  • Datum vzniku: 03. 07. 2007
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: speciální vzdělávání
  • Ročník: -
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: článek
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Neužívejte komerčně-Nezpracovávejte 3.0 ČR
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ano

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay