Chatbot EMA
0 ohodnoť!

Tradice v keramice II - varianta pro 1. - 2. ročník ZŠ

Autor
Mgr. Solár, Bořková, Mgr. Solárová
Poskytovatel
Datum vložení
21. 5. 2021
29 0 0
0x
využito ve
výuce

Anotace

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Přidat hodnocení

Ohodnocením materiálu pomůžete zpřesnit vyhledávání dle obsahu. Děkujeme.

1

Celková kvalita materiálu *
Povinný údaj 

2

Použil/a jste tento materiál ve výuce?

3

Klady

Zápory

4

Komentář

5

Které tagy nejlépe vystihují obsah materiálu?

Vyberte štítky, které vám připadají pro tento materiál relevantní

keramika
klíčové kompetence
kreativita
metodika
pracovní sešit
region
tradice
tvoření
vzdělávací program

Není to úplně ono? Zadejte vlastní štítky lépe vystihující obsah

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Uživatelská
hodnocení
Systémová
hodnocení
0x
využito ve
výuce
Počet využití ve výuce
0
Počet hodnotících uživatelů
Názor uživatelů na kvalitu materiálu
0 ohodnoť!
Další statistické údaje

Vaše hodnocení pomůže ostatním při výběru toho pravého materiálu.

Přidejte hodnocení anonymně nebo pod svým profilem.

Základní atributy materiálu

  • Autor: Mgr. Solár, Bořková, Mgr. Solárová
  • Poskytovatel: DDM hl. m. Prahy
  • Datum vložení do systému: 21. 05. 2021
  • Datum vzniku:
  • Umístění materiálu: -
  • Stupeň vzdělání: základní vzdělávání
  • Ročník: 1. až 3. ročník ZŠ
  • Dostupnost: Volně dostupné bez registrace
  • Typ materiálu: materiál ke stažení
  • Licence: Creative Commons - Uveďte původ-Zachovejte licenci 4.0
  • Jazyk: Čeština
  • Otevřený zdroj: Ne

Chcete se k materiálu vyjádřit?
Využijte prostor pro férovou diskusi.
 
#fairplay